کد خبر: 986628
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۰
دبیر سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر هم ظاهراً به سندرمی مبتلا شده که خالقان برجام دچار آن بودند و فکر می‌کند با خواهش و تمنا و لبخند همه مسائل دنیا حل می‌شود.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: ابراهیم داروغه‌زاده این روز‌ها و پس از جار و جنجال معدودی سینماگر در انصراف از جشنواره فجر ترجیح می‌دهد تلویحاً به سینماگرانی که فکر می‌کنند می‌توانند جشنواره فجر را تحریم کنند التماس کند تا از این کارشان منصرف شوند، برای همین به جای دفاع از فجر دلنوشته منتشر می‌کند. دبیر سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در دلنوشته‌ای که خطاب به هنرمندان منتشر کرد، آورده است: بر هیچ وجدان منصفی پوشیده نیست که هنرآفرینی شما، مرهمی است بر قلوب زخمی مخاطبانتان که قطعاً، شرایط کاهش آلام و دردهایشان را نیز فراهم می‌نماید. تاریخ این سرزمین، حضور پرشور و مهرتان را در کمک به آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی و شورآفرینی‌های مدنی فراموش نخواهد کرد. هر ساله، میلیون‌ها ایرانی در سراسر کشور و حتی خارج از مرزها، مشتاقانه و بی‌صبرانه، منتظر تماشای آثارتان هستند تا در سایه آن، کینه، نفرت و عصبیت را از وجودشان پالایش کنند.

داروغه‌زاده در ادامه می‌نویسد: بی‌شک، احترام به استقبال این مردم که شما یکی از ستارگان زندگی‌شان هستید، تألیف قلوب و نزدیکی دل‌ها را به همراه خواهد داشت. ستاد اجرایی جشنواره فیلم فجر با رعایت تمامی شئونات، ضمن ابراز همدردی مجدد با خانواده‌های داغدار، تمام اهتمام خود را ضمن تعاملات فرهنگی با شما، مصروف همدلی‌های صادقانه خواهد نمود، چراکه باور دارد سینما و سینماگران ایرانی، همچنان اسباب مباهات و سرافرازی این سرزمین را تضمین خواهند نمود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد عشقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
0
0
یه عده شلوارجین پوش را می کنند داوران فجر اینه. واقعا این وزارت ارشاد جمهوری اسلامی است یا زمان طاغوت . کار را بدین دست چندبچه انقلابی تابهترین جشنواره را برگزار کنند تاهمه کیف نمایند .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار