کد خبر: 986536
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل:
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بها دادن به ورزش روستایی و توسعه آن از جمله اولویت‌های مهمی بوده که در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمدرضا برادران در نشستی با مسئولان اداره ورزش شهرستان گرمی اظهار داشت: عدم وجود سالن برای برگزاری مسابقات بین المللی و سرانه پایین اماکن ورزشی شهرستان گرمی نسبت به کل استان افزایش اماکن ورزشی از ضرورت‌ها در شهرستان گرمی است.

وی افزود : در راستای توسعه زیر ساخت و پیشرفت ورزش گرمی احداث سالن مسابقات در این شهرستان یکی از اولویت‌های استان قرار گرفت و  تنها زمین چمن شهرستان گرمی با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی که تاکنون 7 میلیارد ریال هزینه برده که در سفر رییس‌جمهور برای تکمیل، 33میلیارد ریال اختصاص یافت که تا پایان سال 99 افتتاح شده و دراختیار جامعه ورزشی قرار گیرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در سفر رییس‌جمهور به استان اردبیل 13 پروژه استان در اولویت بهره‌برداری قرار گرفتند که برای کل پروژه ها 300 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت که از این مبلغ برای تکمیل سالن 3 هزار نفری تا پایان سال آینده 10 میلیارد ریال اختصاص یافت.

برادران تصریح کرد: بها دادن به ورزش روستایی از جمله اولویت‌های مهمی بوده که در دستور کار قرار گرفته و با هدف ارتقای زیرساخت‌های ورزشی و برابر سازی فرصت‌ها به زودی 3 زمین چمن مصنوعی در روستاها و مناطق دورافتاده شهرستان گرمی احداث می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر