کد خبر: 986527
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
سردار جوانی
معاون سیاسی سپاه گفت: کینه توزی علیه سپاه و سردار حاجی‌زاده و تخریب مجاهدت‌های او، به دلیل شکست‌های متعددی است که دشمنان از سپاه خورده‌اند.
سرويس سیاسی  جوان آنلاين: سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقدامات و تلاش سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه و تأثیر آن در ثبات و امنیت کشور گفت: همانگونه که مجاهدت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محور مقاومت موجب شکست توطئه‌های استکبار جهانی و گروه‌های تروریستی مانند داعش شد و امروز این مجاهدت‌ها برای همگان روشن است، افرادی همچون سردار حاجی زاده و دیگر فرماندهان سپاه نیز مجاهدت‌های فراوانی داشته اند که موجب شده امروز کشور به این بازدارندگی و اقتدار برسد.

وی ادامه داد: اینکه امروز ملت ایران از یک قدرت پاسخگویی بسیار بالایی برخوردار است نتیجه مجاهدت‌های فراوان است و در این میان قدرت و اقتدار موشکی جایگاه ویژه‌ای را دارد.

معاون سیاسی سپاه در خصوص اهمیت قدرت و توان موشکی گفت: اگر بخواهیم درباره اهمیت قدرت و اقتدار موشکی صحبت کنیم، باید به این نکته اشاره کرد که دلیل اصلی فشار آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی باید توان موشکی خود را متوقف کند و موشک‌های با برد بالا را منهدم کند و غرب باید بر برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران نظارت داشته باشد به این موضوع برمی‌گردد که اقتدار موشکی نقش مهمی را در بازدارندگی برای ایران در پی داشته است.

سردار جوانی با اشاره به دوران مدیریت سردار حاجی زاده در نیروی هوا فضای سپاه تصریح کرد: در سال‌هایی که سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه بوده‌اند و با مجاهدت‌های شبانه روزی توانستند جمهوری اسلامی ایران را به مرحله‌ای برسانند که در سطح جهان از یک قدرت مطمئن دفاعی برخوردار شود.

وی ادامه داد: البته مجموعه‌ای از اقدامات موجب دستیابی ایران به قدرت بازدارندگی شده است. توان و نفوذ منطقه‌ای کشور و همچنین توان و اقتدار دریایی و زمینی نیرو‌های مسلح در بازدارندگی جایگاه ویژه‌ای دارد؛ اما یکی از مهمترین عوامل این اقتدار توان موشکی است.

معاون سیاسی سپاه تصریح کرد: می‌توان همانگونه که سردار حاج حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران به حساب می‌آید و بعد از شهادت ایشان نقش او برای همگان مشخص شد، در خصوص سردار حاجی‌زاده هم می‌توان گفت که ایشان به نوعی پدر نقطه زن کردن موشک‌های بالستیک ایران است و طبق مطالبات مقام معظم رهبری و فرامین و تدابیر ایشان با کار و مجاهدت و تلاش شبانه روزی، ایشان توانستند موشک‌های ایران را به مرحله نقطه‌زنی برسانند که به نوعی یک انقلاب و تحولی عظیم در توان موشکی کشور و نماد اقتدار ایران است.

سردار جوانی افزود: آنچه ما در سال‌های اخیر و در عملیات «شهید سلیمانی» و ضربات موشکی به پایگاه‌های آمریکا مشاهده کردیم و دشمنان ایران از جمله آمریکا را به وحشت انداخته این بود که موشک‌ها با برد چند صد کیلومتر دقیقاً به نقاط هدف اصابت کردند، این دقت در مسائل نظامی بسیار اهمیت دارد و توجه ویژه‌ای به آن می‌شود. زمانی که یک کشور موشک‌های بالستیک خود را نقطه زن می‌کند، دیگر نمی‌شود این کشور را به راحتی مورد تهدید و تهاجم قرار داد.

وی گفت: توان موشکی ایران را آمریکایی‌ها به خوبی فهمیده اند، به نظرم با توجه به مجاهدت‌های سردار حاجی زاده که این توانمندی را برای کشور در پی داشته است.

معاون سیاسی سپاه افزود: توانمندی‌ها و شجاعت‌های سردار حاجی زاده را باید مورد ارزیابی قرار داد. شجاعت، رشادت، ولایت مداری و سرباز ولایت بودن از مشخصه‌های شخصیتی سردار حاجی زاده است. او به لحاظ خلوص نیت و تقوا و البته صداقت، رشادت و شجاعتی که در مقابل مردم داشتند و بعد از اینکه این حادثه تلخ و ناگوار با خطای انسانی غیر عمد رخ داد، در مقابل مردم و دوربین‌ها حاضر شد و مسئولیت این خطای انسانی را می‌پذیرد.

معاون سیاسی سپاه اظهار داشت: افرادی همچون سردار حاجی‌زاده با تمام وجود خود را وقف خدمت به اسلام و ملت کرده اند و اگر طی این روز‌ها دشمنان با ددمنشی و کینه توزی و با تبلیغات گسترده و مسموم تلاش کردند مطالبی را علیه سپاه و سردار حاجی‌زاده مطرح کنند و به دنبال تخریب مجاهدت‌های او باشند به دلیل شکست‌های متعددی است که از این‌ها خورده اند.

وی ادامه داد: ملت ما هوشیار است و تحت تأثیر این تبلیغات سو قرار نمی‌گیرند مردم می‌دانند که سردار حاجی زاده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خود مردم و برای مردم است.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
0
سردارماباصداقتش والبته به عهده گرفتن یک اشتباه غیرعمدزیرمجموعه اش ناشی ازشیطنت دشمن که خطارا ایجادکرد تاماراازدرون بجان هم بیندازد،بسیارسربلندترشدزیراحقیقتااین امردیده شدن موشک کروزدررادارتوطئه ای بودکه ازپایگاه امریکادرقطربامهندیی معکوس آنهاصورت گرفت!سردارعزیزتودرقلوب ماجاداشته وداری!این ارزش وجایگاه ارتقا یافته است!اجرت نزدخداونداحکم الحاکمین وارحمالراحمین محفوظ است!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار