کد خبر: 986427
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
فرمانده سپاه در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب کشور:
سرلشکر سلامی با حضور در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان گفت: فرماندهان سپاه در منطقه حاضر هستند و با توجه به بسته بودن راه‌ها امدادرسانی به صورت هوایی و با بالگرد صورت می‌پذیرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پس از بازدیدی که به وسیله بالگرد از بخش بزرگی از مناطق سیل‌زده چابهار داشتیم، مشخص شد اشکال اساسی قطع ارتباطات زمینی روستا‌های در محاصره سیل است، بنابراین بیشترین امداد از طریق ترابری هوایی و بالگرد‌ها صورت می‌گیرد. نیروی زمینی سپاه تاکنون سه فروند و نیروی دریایی نیز یک فروند بالگرد Mi-۱۷ را در این خصوص فعال کرده است.

وی افزود: فرماندهان ما اعم از فرمانده نیروی زمینی، نیروی دریایی و همچنین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی در منطقه حضور دارند و همه امکانات مهندسی نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در منطقه فعال هستند و تا این لحظه ۱۰۰ دستگاه ادوات مهندسی برای برقراری اتصالات و ارتباطات زمینی مشغول فعالیت هستند.

فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: آشپزخانه‌های صحرایی متعددی برقرار شده که روزانه هزاران پرس غذا را فراهم می‌کند و از فردا نیز ۵۰ هزار پرس روزانه طبخ خواهد کرد. همچنین حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی و غذایی نیز تاکنون توزیع شده است. سرلشکر سلامی با بیان اینکه رده‌های مختلف سپاه در حال فعالیت در منطقه هستند، تصریح کرد: سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گروه‌های جهادی و نیرو‌های زمینی و دریایی با همه یگان‌ها در منطقه فعال هستند. پایگاه دریایی چابهار هم فعال است و امکانات دیگری نیز از سوی نیروی دریایی سپاه در حال گسیل به منطقه است و امیدواریم ظرف روز‌های آینده شاهد بازگشت تدریجی شرایط به قبل باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار