کد خبر: 986234
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
یک نماینده:
سرويس سياسی جوان آنلاين: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از انفعال وزارت امور خارجه در قبال قانون‌شکنی سفیر انگلیس انتقاد کرد و خواستار اخراج وی شد.
به گزارش مهر، در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی، سیدعلی ادیانی‌راد نماینده قائمشهر در تذکری گفت: سفیر انگلستان در عملیات میدانی و در تجمع حضور یافت و توسط نیروی انتظامی دستگیر شد. گویا این نماینده استعمار پیر بر این باور است که در زمان قجر و پهلوی زندگی می‌کند. در حال حاضر جمهوری اسلامی بیشه شیران است. وی تصریح کرد: ملت ایران اجازه نمی‌دهند که کسی از روباه پیر تغذیه کند. ادیانی‌راد با انتقاد از رفتار انفعالی وزارت خارجه در این ماجرا گفت: سفیری که عملیات میدانی را برخلاف حقوق بین‌الملل مدیریت می‌کند، نباید فقط در حد احضار با وی برخورد شود. این سفیر باید اخراج شود. جمعی که با شیطنت و محوریت او اقدام به تجمع کردند، مذموم هستند. انتظار ملت ایران برخورد با سفیر انگلستان است.

حضور سفیر انگلیس در تجمعات تهران تصادفی نیست
سید‌حسن حسینی‌شاهرودی نیز در گفتگو با مهر در واکنش به حضور سفیر انگلیس در برخی از تجمعات غیرقانونی گفت: پس از اعلام خبر علت حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین عده‌ای جلوی دانشگاه‌ها تجمع و اعتراض کردند و سؤال ما این است که چه اتفاقی می‌افتد که سفیر انگلیس هم در آنجا حاضر می‌شود و شخصاً اقدام به تهیه عکس و فیلم می‌کند؟ وی افزود: قطعاً این اتفاق تصادفی نیست و باید بررسی‌های دقیق تری انجام شود و نقش انگلیس، امریکا و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی در ایجاد تجمعات غیرقانونی روشن شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار