کد خبر: 986209
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
وحید صابری
سرویس ورزشی جوان آنلاین - یادداشت : پاسخ دلسوزی پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران، کنایه‌های بی‌ربط کیمیا علیزاده در پست اینستاگرامی‌اش بود. شاید هر کسی خوب بداند که هادی ساعی با توجه به کارنامه درخشان ورزشی و مدیریتی خود نیازی به مطرح کردن خودش نداشته باشد.
 
نقد کارشناسی یا اختلاف شخصی؟
حتی اگر پاسخ کیمیا علیزاده به مصاحبه هادی ساعی را پای جوانی و کم تجربگی او بگذاریم، بعد از آن نمی‌توانیم پستی که امیررضا خادم روی صفحه اینستاگرامش منتشر کرده را هضم کنیم.

خادم در حالی از ساعی بابت مصاحبه‌اش درباره کیمیا علیزاده انتقاد می‌کند که خودش تا یک سال قبل در پست معاونت پارلمانی وزارت ورزش حضور داشت. پس بهتر است به جای حمله به هادی ساعی توضیح دهد خودش در دوران ۵ ساله‌ای که در بالاترین نهاد تصمیم گیرنده ورزش ایران معاون بوده، چه اقدامی برای جلوگیری از مهاجرت ورزشکاران کرده است؟ آیا در دوران او هیچ ورزشکاری از ایران مهاجرت نکرد؟

با اینکه امیر خادم چند سالی از نظر سنی از هادی ساعی بزرگتر است، اما افتخارات این دو در دوران قهرمانی اصلا قابل مقایسه نیست. پس چطور خادم در مقام نقد و نصیحت برای هادی ساعی برآمده؟ اگر خادم در مجلس سابقه مدیریت سیاسی دارد، هادی ساعی هم سال‌ها در شورای شهر تهران حاضر بوده و از همه سیاست‌های موجود کشور آگاه است.

نقد‌های بی سر و ته قهرمان سابق کشتی که بعد از خارج شدن از دور انتخابات فدراسیون کشتی، از ورزش کاملا دور شده، بیشتر بوی اختلافات شخصی می‌دهد تا اینکه بخواهد چیزی به ورزش ایران اضافه کند؛ و البته سوال اصلی اینجاست که چطور خادم به عنوان یک قهرمان کشتی اینقدر دلسوزانه درباره تکواندو و قهرمانانش صحبت می‌کند؟ آیا بهتر نیست او اجازه دهد اختلافات بین اهالی تکواندو در خانواده تکواندو حل و فصل شود؟ شاید جامعه کشتی هم روی خوشی به نقد‌ها و نصیحت‌های شما نشان نداده که مسیر خود را تغییر دادید!

هنوز هیچ کس شاهکار‌های مدیریتی شما در زمانی که مسئولیت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را برعهده گرفتید و در نهایت با ناکامی محض این پست را ترک کردید، یادشان نرفته. آقای خادم این صحبت‌ها برای زمانی بود که شما در وزارت ورزش مسئولیت داشتید، اما خیلی دیر مسئولیت‌های خود را به یاد آوردید. فعلا بهتر است در همان پست سیاسی جدیدتان به فعالیت بپردازید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار