کد خبر: 986189
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
رئیس اداره خدمات پس از فروش منطقه اصفهان خبر داد:
118 مخابرات استان اصفهان ، پاسخگوی تماس مشتریان حقیقی و حقوقی است و روزانه بیش از یکصد هزار مشترک را در سراسر کشور پاسخ می دهد.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ، رئیس اداره خدمات پس از فروش منطقه اصفهان در خصوص سامانه تلفنی 118 مخابرات منطقه اصفهان گفت : سامانه تلفنی 118 به عنوان یکی از ارکان خدماتی مهم و پل ارتباطی بین مشترکین و مخابرات در استان به شمار می رود .

مسیح محمدی ادامه داد:  مرکز 118  با هدف راهنمایی همشهریان و ارائه شماره تلفن مورد درخواست به فعالیت خود ادامه می دهد .

وی بیان داشت:  مدت زمان انتظار پاسخگویی برای مشترکین کمتر از 20 ثانیه می باشد و بیش از 90 درصد از تماس های ورودی به سامانه 118 توسط کارشناسان مرکز تماس پاسخگویی می گردد .

محمدی بیشترین آمار تماس از سمت مشترکین را در قالب درخواست شماره تلفن با ارائه محدوده آدرس ، اسم و فامیل ( حقوقی ، حقیقی)  ، شماره تلفن ثابت و تلفن همراه صاحبان مشاغل اعلام کرد .

وی ادامه داد: بانک اطلاعاتی سامانه 118 به صورت جاری و به روز می باشد و کلیه مشترکین حقیقی و حقوقی می توانند جهت هرگونه تغییر درشماره های ثبت شده از طریق درگاه های ارتباطی مخابرات منطقه اصفهان اقدام نمایند .

رئیس اداره خدمات پس از فروش در خصوص ثبت شماره جدید در سامانه 118 گفت: مشترکین میتوانند از طریق مراجعه به دفاتر خدماتی در سطح استان جهت احراز هویت و یا ثبت شماره تلفن جدید اقدام نمایند .

محمدی افزود : با توجه به اینکه امکان ثبت مشاغل تمام کسب و کارها در سطح استان فراهم گردیده است مشاغل و کلیه عنوان های حقیقی و حقوقی استان می توانند به عنوان یک فرصت جهت معرفی کسب و کار خود از طریق سامانه سرویس مشاغل 118 استفاده نمایند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار