کد خبر: 986135
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
مرد عصبانی که در جریان درگیری با همسر سابقش مرتکب قتل وی شده بود، روز گذشته محاکمه شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، متهم ۳۷‌ساله که حامد نام دارد روز گذشته در شعبه هفتم‌دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کیخواه پای میز محاکمه قرار گرفت. بعد از اعلام رسمیت جلسه، نماینده دادستان در قرائت کیفرخواست گفت: متهم ۶‌دی سال ۹۷ بعد از دستگیری در منزلش در چهاردانگه به پلیس‌آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او با اقرار به جرمش در شرح ماجرا گفت: «من و مریم از ابتدای زندگی با هم اختلاف داشتیم. مشکلات ما حتی با به دنیا آمدن دو فرزندمان نیز حل نشد به همین دلیل تصمیم گرفتم همسرم را طلاق بدهم. هفت‌ماه قبل از حادثه من و مریم از هم جدا شدیم، اما او گاهی اوقات به دیدن دخترانم می‌آمد و در این مدت با پیامک و تماس اصرار داشت به زندگی‌اش برگردد، اما من راضی نبودم.»

متهم در خصوص قتل گفت: «آن روز ساعت‌۶ صبح، مریم قبل از رفتن دخترانم به مدرسه برای ملاقات آن‌ها به خانه‌ام آمد. او بعد از رفتن بچه‌ها، بار دیگر سر صحبت را باز کرد و گفت طاقت دوری بچه‌ها را ندارد به همین دلیل دوباره خواست سر زندگی‌اش برگردد. سعی کردم با صحبت او را قانع کنم به همین دلیل گفتم برگشت او به این زندگی بی‌فایده است، چون با هم سازگاری نداریم، اما سماجت او کار را به درگیری کشاند. در آن درگیری قصد داشتم مریم را بترسانم تا از خانه بیرون برود به همین دلیل دست به چاقو شدم سپس چند ضربه به او زدم که منجر به قتل شد.»

نماینده دادستان در آخر گفت: «با توجه به کیفرخواست صادره، برای متهم درخواست اشد مجازات دارم.»

در ادامه اولیای‌دم که پدر مقتول و دختران او بودند درخواست قصاص کردند. سپس متهم در جایگاه ایستاد و خلاف اظهاراتش در دادسرا قتل را انکار کرد و گفت تحت فشار‌های بازجویی به قتل اعتراف کرده است. او در ادامه گفت: «روز حادثه وقتی با همسر سابقم درگیر شدم او به طرف آشپزخانه دوید و یک چاقو برداشت تا به من حمله کند. با دیدن این صحنه بلافاصله چاقو را از دست او گرفتم و فقط یک ضربه به کتف او زدم. باور کنید ضربه دیگری به مقتول نزدم.»

در ادامه ریاست دادگاه با اعلام نظر کارشناسان پزشکی قانونی که اعلام کرده‌بودند، ضربات متعددی در بدن مقتول از جمله دست، سینه و انگشتان دست و... دیده شده است از متهم خواست تا از خودش دفاع کند. با قرائت نظریه پزشکی قانونی از سوی قاضی، متهم بار دیگر جرمش را انکار کرد و گفت فقط یک ضربه به مقتول زده‌است و نمی‌داند مابقی ضربات را چه کسی به مقتول وارد کرده است.

در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار