کد خبر: 986037
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه:
سرویس سیاسی جوان آنلاین: دشمن کینه‌توز ملت ایران، ۴۰سال در تیررس پاسداران بود و امروز می‌خواهد به خاطر یک اشتباه نظامی و کشته‌شدن مسافران مظلوم ایرانی از سپاه انتقام بگیرد.
به گزارش مهر، حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه در بیانیه‌ای پیرامون حادثه هواپیمای اوکراینی، تأکید کرد که دشمن کینه‌توز ملت ایران، می‌خواهد به خاطر یک اشتباه نظامی و کشته شدن مسافران مظلوم ایرانی از سپاه انتقام بگیرد. در این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تولد، هدفش را دفاع از اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) و حمایت شبانه‌روزی از شما ملت شریف و عزیز ایران قرار داد. یک روز دشمنان در کردستان توطئه کردند تا امنیت ایران و مردم غیور کرد را از بین ببرند. پاسداران جان بر کف برای دفاع از شما مردم، وارد میدان شدند. آن روز در کردستان سر پاسداران را بریدند، آنان را در دیگ آب جوشان انداختند، سرشان را بر بالای نی بردند، اما آن‌ها خم به ابرو نیاوردند و برای دفاع از ایران اسلامی و مردم مسلمان کرد، تا بدان جا سختی را به جان خریدند که امنیت به کردستان برگشت. در مبارزه با منافقین، پاسداران شما، تکه‌تکه شدند. به اسارت رفتند. جانباز شدند.

حجت الاسلام شیرازی تأکید کرده است: در دوران جنگ هشت ساله، پاسداران شما، همت‌ها و زین‌الدین‌ها و باکری‌ها و خرازی‌ها و باقری‌ها و هزاران پاسدار جان بر کف، شهادت و جراحت و اسارت و سختی و درد را تحمل کردند تا مانع نابودی جمهوری اسلامی شوند. در این مسیر از هستی گذشتند و امنیت و آرامش و آسایش را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آوردند. همین پاسداران پس از جنگ هشت ساله، در مقابل قاچاقچیان، ضدانقلاب داخلی و خارجی برای دفاع از مرز‌های کشور و مرز‌های اعتقادی و آرمانی ایستادند و نگذاشتند دشمن به امنیت ملت شریف ایران آسیب برساند.
همین پاسداران در افغانستان و سوریه و عراق و لبنان علیه تروریست‌ها و امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی جنگیدند، از حرم اهل‌بیت (علیهم السلام) و از آرمان‌های ملت ایران دفاع کردند و نگذاشتند پای دشمن به ایران اسلامی باز شود و امنیت شما مردم را به خطر اندازد.

دشمن به دنبال انتقام گرفتن از سپاه است
در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: آخرین قربانیان سپاه سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و همراهانش بودند که برای دفاع از انقلاب مردم ایران و ارزش‌های شما جان خود را تقدیم کردند. پاسداران و سپاه همواره خاری در چشم دشمنان شما مردم بوده‌اند. داغی که پاسداران و نیروی هوافضای سپاه در دو سال قبل بر دل رژیم صهیونیستی گذاشتند و با شلیک شش موشک انتقام از جنایات آنان گرفتند و دل ملت ایران را شاد کردند، هنوز تازه است. همین پاسداران برای پاسخ دادن به درخواست ملت ایران و برای انتقام از خون شهدای ۱۳دی ماه ۱۳۹۸ در روز چهارشنبه ۱۸دی ماه با شلیک ۱۵موشک به پایگاه‌های امریکایی در عراق، دل مردم را شاد کردند. در ادامه این بیانیه با اشاره به ماجرای این روز‌های سقوط هواپیمای اوکراینی تأکید شده است: دشمن کینه‌توز ملت عزیز ایران، ۴۰ سال در تیررس پاسداران شما بود و امروز تصور می‌کند به خاطر یک اشتباه نظامی و شلیک موشک به هواپیمای اوکراینی و کشته شدن ۱۴۷مسافر مظلوم ایرانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام بگیرد. امروز سپاه در کنار تمامی خانواده‌های عزیز و شریف و داغدار این حادثه است.

پیوند میان مردم و سپاه گسستنی نیست
در بخش پایانی این بیانیه تصریح شده است: سپاه امروز با سپاه دیروز هیچ فرقی نکرده است. تفکر تمامی پاسداران تفکر سردار رشید حاج قاسم سلیمانی است، همه ما حاضریم هستی‌مان را برای ملت سربلند ایران اسلامی بگذاریم. ما اجازه نمی‌دهیم دشمنان ملت ما، امریکای جهانخوار و رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی حلقه به گوش آنان به بهانه شلیک به هواپیما، از مردم ایران انتقام بگیرند. ما با تمام قدرت در برابر توطئه‌های دشمنان می‌ایستیم و از مردم و تمامی داغداران مظلوم حادثه ۱۸دی ماه دفاع می‌کنیم و همچنان امنیت را به ایران و ایرانی هدیه می‌نماییم. هدف از پاسدار شدن ما، حفظ جان ملت ایران و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های شما مردم است. پیوند مردم و سپاه و سپاه و مردم ناگسستنی است. دشمنان تصور نکنند که می‌توانند از این روزنه استفاده کنند و به امیال شوم خود برسند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار