کد خبر: 986021
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
خراسان شمالی رئیس ستاد برگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی از ورود هفت کشور تاکنون به ایران برای شرکت در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی خبر داد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: علی بیگ زاده با اشاره به اینکه سومین دور مسابقات جهانی کشتی پهلوانی به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد برگزار می‌شود، گفت: تاکنون تیم‌های اندونزی، اوگاندا و عراق در ایران حضور یافته و در شهر بیرجند اردو زده اند.

وی افزود: علاوه بر آن تیم‌های آذربایجان، تانزانیا، هند، بنگلادش، نیز در ایران حضور یافته و در شهر سنندج اردو زده اند.

بیگ زاده تعداد کشتی گیران تیم اندونزی را دو، اوگاندا شش، عراق پنج، آذربایجان هفت، تانزانیا سه، هند دو و بنگلادش را ۱۰ نفر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه از تیم ملی ایران نیز ۱۰ کشتی گیر در این مسابقات شرکت خواهند داشت، ادامه داد: در حال حاضر تیم ملی ایران در سنندج اردو زده است.

این مقام مسئول در ادامه اسامی افراد حاضر در تیم ملی کشتی ایران را حجت رشید زاده و رضا سالاری به عنوان مربی و محسن بحریان مرشد، حمید پرتویار، محمدرضا درقدمی، احسان حدادی، عباس مرادی زاده، پژمان سکونتی، سوران اله مرادی و امین شهریاری را به عنوان کشتی گیران تیم عنوان کرد.

وی بیان کرد: کشتی گیران در پنج وزن ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰ و مثبت ۹۰ کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت.

بیگ زاده گفت: افراد شرکت کننده در سومین دور از مسابقات جهانی کشتی پهلوانی از روز ۲۸ دی ماه در بجنورد پذیرش خواهند شد و مسابقات در روز ۳۰ دی ماه آغاز می‌شود و در تاریخ دوم بهمن ماه نیز به پایان خواهد رسید.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار