کد خبر: 985958
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
در راستای معرفی قابلیت‌های زمستانی اردبیل:
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در راستای معرفی قابلیت‌های زمستانی اردبیل تور آشنایی با پرندگان مهاجر در تالاب شورابیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اردبیل، نادر فلاحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لازم است قابلیت‌های زمستانی استان اردبیل در قالب برنامه‌های مختلف و متنوع برای گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه پرنده‌نگری به عنوان یکی از پرطرفدارترین رشته‌های طبیعت‌گردی مورد استقبال علاقه‌‎مندان بسیاری است، افزود:  بیش از 10 زیستگاه آبی در استان می‌تواند هدفی برای علاقه‌مندان به پرنده‌نگری باشد که این ظرفیت نیازمند معرفی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: تالاب شورابیل به عنوان تنها تالاب طبیعی درون شهری کشور به تایید کارشناسان امر جزء مهم ترین زیستگاه‌های آبی استان برای زمستان گذرانی پرندگان مهاجر است. بطوریکه در راستای معرفی قابلیت‌های زمستانی استان اردبیل تور آشنایی با پرندگان مهاجر در تالاب شورابیل برگزار شد.

فلاحی ادامه داد: استان اردبیل جاذبه‌های متعددی در فصل زمستان دارد که ایجاد پیست‌های اسکی، توسعه هتل‌های 5 ستاره و ایجاد مجتمع‌های تخصصی آب‌ درمانی از جمله زیرساخت‌هایی است که برای تحقق شعار زمستان بیدار در استان اردبیل در حال ایجاد است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر