کد خبر: 985954
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
حضور سفیر انگلیس در جمع سلبریتی‌ها و تحریک آ‌نها به اعتراض و فیلم برداری از این صحنه‌ها هم برخلاف حقوق بین‌الملل و هم برخلاف قوانین داخلی ما است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: با توجه به اقدامات سفیر انگلیس برخلاف امنیت ملی کشور و حضور وی در جمع معترضان و تحریک آنان وزارت امور خارجه باید ضمن پیگیری حقوقی این اقدام از انگلیس بخواهد فرد دیگری را به عنوان سفیر به ایران معرفی کند.

حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور سفیر انگلیس در جمع معترضان و تحریک آنان گفت: حضور سفیر انگلیس در جمع سلبریتی‌ها و تحریک آ‌نها به اعتراض و فیلم برداری از این صحنه‌ها هم برخلاف حقوق بین‌الملل و هم برخلاف قوانین داخلی ما است.

وی افزود: وزارت امور خارجه باید این موضوع را در مجامع بین‌المللی مورد پیگیری قرار دهد تا هم نسبت به احقاق حقوق ایران اقدامات لازم صورت گرفته باشد و هم شاهد تکرار این موارد نباشیم.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: وظیفه سفیر ایجاد ارتباط با کشور پذیرنده است نه اینکه با مخالفین دولت و حکومت پذیرنده ارتباط داشته باشد و علیه دولت و حکومت اقداماتی را صورت دهد.

نوروزی خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه ضمن پیگیری حقوقی این موضوع باید از دولت انگلیس بخواهد که فرد دیگری را به عنوان سفیر به جمهوری اسلامی ایران معرفی کند.

 شب گذشته سفیر انگلیس در جمع معترضان در تهران مشاهده شد که از اقدام به تحریک معترضان و فیلم‌برداری از ان‌ها می‌کرد که توسط نیرو‌های امنیتی و انتظامی کشورمان دستگیر شد.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
مرگ بر انگلیس ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
تا کی این منشا فساد دراین مملکت خانه داشته باشد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
سفارت انگلیس باید بسته شود ....چرا با ساختار شکنان با قاطعیت برخورد نمیشود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار