کد خبر: 985682
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
فرمانده تیپ صابرین سپاه پاسداران :
سردار حسین الماسی گفت :سردار سیلمانی برقلوب مدافعین حرم فرماندهی می‌کرد و هدف عمده استکبار را که حفظ اسرائیل بود ، شناخت و با هوشمندی وملی کردن امنیت در سوریه وعراق مستکبران را شکست داد.
بهاره عشقی صابر

مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور پرشور مسئولین و مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان اسلامشهر در مصلی نماز جمعه اسلامشهر برگزار شد.
سردار حسین الماسی فرمانده تیپ صابرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های این شهید والا مقام، اظهار داشت: شهید سلیمانی کسی است که مدافعین حرم را که در ۱۱ استان سوریه درگیر داعش بودند، هدایت و رهبری کرد ، درحالی که داعش با ۱۲۰ گروه جنایتکار۸۰ درصد سوریه وچهار استان عراق را تصاحب کرده بود .
وی با قدردانی از قدم‌هایی که برای تشییع شهیدان برداشته و حماسه آفرینی کرده اند، تاکید کرد: باید با حضور در مجالس شهید درس بگیریم، اساس شرکت درمراسم یادبود شهیدان ،عبرت آموزی است و اینکه از دستاوردهای شهید پند گیریم ودر زندگی به کار بریم.
سردار الماسی با بیان اینکه شهدا درعصرحاضر بندگان مخلص و صالح زمان خودشان هستند، افزود: سردار شهید سلیمانی ویژگی های بزرگ بسیاری دارد ،که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ایشان این است که مجذوب تمام عیار خداوند متعال بود و با تمام وجود به خدا عشق می ورزید و دستورات الهی را با جان و دل اجرا می‌کرد و برای اجرای فرامین الهی به نحو احسن از همه چیز خود در راه خدا گذشت.
همرزم شهید سلیمانی بیان کرد:خداباوری و خدا محوری در وجود او موجب شد تا یک چهره معنوی و دلنشین و با محبت داشته باشد وهر کسی اولین مجالست و همنشینی را با او داشت لذت میبرد و حاضر به ترک او نمی شد .
وی ادامه داد : این خلوص نیت شهیدسلیمانی و سربازانش که افرادی مومن و گمنام بودند، رمز موفقیت شان بود و رمز موفقیت هر شیعه در هر دورانی خواهد بود.
فرمانده تیپ صابرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،تصریح کرد: شهید سلیمانی و دیگر شهدای مدافع حرم اسلامی ،با عشق و توسل به امامان و ائمه اطهار (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و زینب کبری (س)در مقابله با داعش و هشت سال دفاع مقدس موفق و پیروز میدان بودند .
سردار الماسی با اشاره به اینکه سربازان امام خامنه ای جانشان را برای دین خدا و ولی خدا و سرحدات میهن اسلامی فدا می‌کنند، گفت : مجاهدت فقط سلاح دست گرفتن در میدان رزم نیست، بلکه هر کس کاری که به او محول شده با خلوص نیت انجام دهد ،مجاهد در راه خداست.
وی با بیان اینکه حاج‌قاسم و تربیت کنندگانش عاشق ولایت بودند اذهان داشت: آنان به اینکه مقام معظم رهبری ستون خیمه انقلاب هستند، اعتقاد راسخ داشتند و به همین منظور با عشق و حضوردرمحضر امام خامنه‌ای حاضر می‌شدند، این ویژگی بارز شهید سلیمانی پیروی و پشتیبانی ولایت فقیه را همواره به ما یادآوری می کند. 

الماسی با اشاره به یکی دیگر از خصوصیات بارز شهید سلیمانی ،اظهار کرد:حاج قاسم سلیمانی به ایران اسلامی، مردم کشورهای مسلمان ومردم ایران با تمام وجود عشق می ورزید وهمواره درکنار ایشان بود و اگر مسئولین این ویژگی را سرلوحه کار خود قرار دهند، موفق و سربلند خواهند شد ودرغیر این صورت هر چقدرازمردم فاصله بگیرند وبه اشرافی‌گری بپردازند ،کارایی شان به همان میزان پایین می آید .
فرمانده تیپ صابرین سپاه پاسداران، افزود: حاج قاسم برقلوب مدافعین حرم فرماندهی می‌کرد و هدف عمده استکبار را که حفظ اسرائیل بود ، شناخت و با هوشمندی وملی کردن امنیت در سوریه وعراق مستکبران را شکست داد.
سردار الماسی در پایان با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام اولین سیلی را از رزمندگان ولایت خوردند، خاطرنشان کرد: خداوند بامداد امروز به فرزندان رشید ملت قهرمان در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توفیق داد تا عملیات شهید سلیمانی را با رمز مقدس یا زهرا (س) آغاز و سیلی محکم ولایی را بر گوش استکبار بنوازند و از این بابت سجده شکر بجا می آوریم.
انتهای پیام/ 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر