کد خبر: 985666
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۴
سرويس ايران جوان آنلاين: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل از ایجاد اشتغال برای ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی در واحد‌های تولیدی و صنعتی در این استان خبر داد.
رامین صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به راه‌اندازی فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر و برخی از واحد‌های تولیدی و صنعتی گفت: این مهم برای ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی در اردبیل اشتغال ایجاد کرد.
وی افزود: برای ایجاد این میزان اشتغال با سرمایه‌گذاری ۱۵۷هزار میلیارد ریال شاهد تحول در بخش صنعت استان خواهیم بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: نمونه این اقدام راه‌اندازی فاز دوم آرتاویل تایر و ایجاد اشتغال برای بالغ بر ۵۰۰ نفر از جوانان منطقه است. صادقی همچنین به بررسی طرح‌های پیشران اقتصادی به تعداد ۹۶ طرح و اجرای آن‌ها در اردبیل تا پایان سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: هم اکنون از این تعداد طرح پیشران عملیات اجرایی ۲۶ طرح شروع شده است. این مسئول بیان کرد: ۹ طرح از این طرح‌های پیشران صنایع غذایی و دارویی در اردبیل، پارس‌آباد و نیر، هشت طرح صنایع معدنی و مس در نمین، مشگین‌شهر و خلخال، شش طرح صنایع شیمیایی سلولزی در خلخال، اردبیل، نمین، نیر و کوثر و دو طرح فلزی در اردبیل و کوثر و یک طرح صنایع نساجی در اردبیل می‌باشد. رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل از افتتاح ۱۵ طرح صنعتی در اردبیل در سفر رئیس‌جمهور اشاره و تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحد‌های تولیدی زمینه اشتغال برای ۲ هزار نفر از جوانان استان اردبیل فراهم شده است. صادقی از اختصاص ۲۷ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح‌ها خبر داد و گفت: احیای واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از برنامه‌های اساسی سازمان صمت و استانداری اردبیل است که امیدواریم تا پایان امسال آثار راه‌اندازی این واحد‌ها را در رونق اشتغال و اقتصاد استان شاهد باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار