کد خبر: 985416
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
درجلسه مشترک اصحاب رسانه با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) مطرح شد:
خون شهدا درطول انقلاب گره گشای مشکلات بوده و امروز هم می‌تواند ما را از چالش‌ها عبور دهد
جوان آنلاین / درنشست مشترک برخی اصحاب رسانه با سردارشاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین برخی مدیران و فعالان رسانه‌ای درباره شهادت سردارسلیمانی وتاثیرات این شهادت سخن گفتند.
 
شهادت سردارسلیمانی موجب بیداری ملت وایجاد شد
 
سرهنگ پاسدارمحمد کشاورز، رئیس بسیج رسانه استان قزوین در این مراسم گفت: همه فعالان رسانه خود را سرباز شهید سلیمانی می‌دانند و تشییع باشکوه مردم رسالت ما را سنگین‌تر کرده است تا راهش را تداوم بخشیم.
وی اضافه کرد: سیره و روش شهید سلیمانی مردم داری، ظلم ستیزی، صداقت، شجاعت و سادگی است که باید آن را در جامعه تبلیغ کنیم.
کشاورز یادآور شد: سپاه خیمه انقلاب اسلامی است و حضورسلایق مختلف دراین نهاد و بیان آزادانه دیدگاه‌ها یک فرصت برای تقویت وحدت دراستان است.
تاثیرشهادت سردارسلیمانی درمردم ایران وجهان
 
پیام زینب‌گونۀ دختر شهید سلیمانی یک مطالبه است

جابرخرم‌نیا مدیرخبرگزاری فارس قزوین دراین دیداربا بیان اینکه اصحاب رسانه در ترویج تفکر شهید و شهادت رسالت بزرگی بر عهده دارند اظهارکرد: روزگذشته رسانه‌های جهان صحبت‌های دختر شهید سلیمانی را مخابره کردند و نکته بزرگ این سخنرانی این بود که تا پیش از این موضوع انتقام سخت از زبان مدیران کشوری و لشکری مخابره می‌شد، اما این بار این پیام از زبان زینب‌گونۀ دختر شهید و به‌عنوان یک مطالبه بیان و مطرح شد.

وی افزود: امروزهریک از آحاد جامعه خواستار انتقام سخت و برخورد قاطع با دولت تروریستی ایالات متحدۀ آمریکا هستند.

خرم نیا با اشاره به برکات خون شهدای گرانقدر مدافع حرم گفت: امروز ما زمزمۀ نام مبارک خداوند بسم الله القاصم الجبارین را برلب‌های مردم می‌بینیم و این نوید بخش دمیده شدن روح تازۀ جهاد و شهادت است.

خون شهدا همیشه گره گشای مشکلات بوده است

عبدالعظیم موسوی از پیش کسوتان گفت: خون شهدا درطول انقلاب گره گشای مشکلات بوده و امروزهم می‌تواند ما را از چالش‌ها عبور دهد.

وی افزود: ما دچار یک گره سیاسی بزرگ درکشور بودیم که با حیله دشمنان ایجاد شد و در سال‌های اخیرهروقت غفلت کردیم و خواب بودیم و فرصتی ایجاد شد تا دشمنان حیله کنند و به کشورآسیب بزنند .

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی که برای ما بسیار تأثربرانگیزاست، وحدت جامعه را دو صد چندان کرده است و همان گونه که خون سیدالشهدا یزید را رسوا کرد خون سلیمانی نیز ترامپ را نابود می‌کند.

موسوی تصریح کرد: دست پاچگی سردمداران آمریکا دراعلام زدن ۵۲ مرکز فرهنگی بیانگر استیصال آنهاست و امروز خون شهید بهانه را از دست دشمنانرا گرفته وموجب انزوای آن‌ها شده است.
 

سردارحاج قاسم سلیمانی با شهادتش تکثیرشد
 
تاثیرشهادت سردارسلیمانی درمردم ایران وجهان
امیرعلی رضایی سردبیر هفته نامه نسیم قزوین در این مراسم گفت. خون شهید پس از ریختن بر زمین می‌جوشد وهمانگونه که خون سید الشهدا بعداز قرن‌ها می‌جوشد خون سردار سلیمانی هم خواهد جوشید و شهادت سردارسلیمانی باعث تکثیرشدن سلیمانی‌ها شد.
 
وی افزود: اگر چند روز قبل ما مانند سردارسلیمانی به تعداد انگشتان دست داشتیم، اما بعداز شهادتش هزاران هزارانسان غیورمانند حاج قاسم سلیمانی‌ها خواهیم داشت.
رضایی ادامه داد درست است که خون شهید موجب طراوت و وحدت درجامعه شده و حتماً مشارکت مردم را درانتخابات بالا خواهد برد. اما باید مراقب خود فروختگان و وابستگان داخلی باشیم که با بیانیه ها‌ی چند ده نفره میخواهند اقدامات تروریستی آمریکا را کوچک جلوه بدهند ودائما از صلح وعدم انتقام سخت سخن می‌گویند باید اقدام جمهوری اسلامی سخت و پشیمان کننده باشد.

این فعال رسانه‌ای درادامه گفت با شهادت سردارسلیمانی همه ابعاد وجودی این انسان بدرستی برای مردم شناخته نشده است. ما اصحاب رسانه باید گوشه‌هایی ازابعاد شخصیتی شهید سلیمانی مانند بعد عاطفی، بعد نظامی، بعد سیاسی، بعد مردم خواهی این شهید را برای مردم بازگو کنیم.

باید اندیشه‌های شیهد را درجامعه تبیین و تبلیغ کنیم

خانم ملاحسنی از خبرگزاری ایکنا در این مراسم گفت: همه ما داغدار رفتن شهید هستیم، ولی حضور همه سلایق در تشییع باشکوه این سرداررشید اسلامی نشان داد محبت انسان‌های مؤمن در قلوب مردم جا دارد و همیشگی است.

اینگونه عشق و ارادت به شهید سلیمانی دردنیا نظیرندارد
 
ولی حسین زاده خبرنگار هفته نامه مینودر دراین مراسم اظهار داشت: دیروز در مراسم تشییع درتهران اقیانوس بیکران مردم دیده می‌شد که یک مسیر ۱۵ دقیقه‌ای بیش از ۸ ساعت طول کشید تا پیکرمطهرشهید منتقل شود و این عشق و ارادت دردنیا نظیر ندارد و باید قدر آن را بدانیم.

وی تصریح کرد: سلیمانی یک چهره بین المللی بود که تاریخ را رقم خواهد زد، اما باید اندیشه‌های شیهد را درجامعه تبیین و تبلیغ کنیم و اندیشه شهید موجب وحدت درجامعه شده و باید این وحدت حفظ شود.
تاثیرشهادت سردارسلیمانی درمردم ایران وجهان

شهادت سردار سلیمانی ما را از خواب غفلت بیدار کرد

صادق چگینی خبرنگارهم تصریح کرد: شهادت سردارسلیمانی ما را از خواب غفلت بیدارکرد و همه کسانی که غرق در تجملات دنیوی بودند و تصور می‌کردند همه چیز نان و آب و بنزین است هوشیار شدند که ارزش‌ها جای دیگری است وای کاش بیدار بمانیم.

وی افزود: شهید با پروازش خط مقاومت را نهادینه کرد و برپایی مراسم یادبود در ۱۱۶ کشور جهان بیانگر شخصیت والای این شهید است که درقلوب مسلمانان وآزادی خواهان جهان جا دارد.

چگینی بیان کرد: اگر یکی از دستاورد‌های خون شهید خروج آمریکا از عراق باشد باید اذعان کرد کارچند لشگر انجام شده و این کار بسیار ارزشمند است.

وی گفت: دشمن بسیار خوشحال بود که شاید انتخابات امسال بسیار کم رنگ باشد، اما خون شهید مشارکت گسترده مردم در این انتخابات را هم بیمه کرد که باید قدر دان این وحدت باشیم.

مشکلات کشورزیاد است و مسئولین خوب عمل نمی‌کنند

اسد طاهرخانی مدیر مسئول آوای تات گفت: امیدواریم ازاین شهادت درس بگیریم و امروز که یک گوهر تابناک از میان ما رفته است نباید بگذاریم راه و یادش به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: مشکلات کشورزیاد است و این شهید باید برای برخی الگو باشند، اما متاسفانه خوب عمل نمی‌کنند امید اینکه خون شهید ما را از خواب غفلت بیدار کند، دراین ایام هرچند محزون بودیم، اما صحنه‌های زیبایی هم دیدیم که ماندگاراست.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر