کد خبر: 985372
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: برای ساخت و نصب تندیس سردار اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی در یکی از میادین شهر اقدام می کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف اللهیان اظهار داشت: با اعلام دستور ویژه برای نامگذاری خیابانی به نام "شهید سردار قاسم سلیمانی" طراحی و نصب فوری تندیس این شهید والامقام در یکی از خیابان‌ها یا میادین شهر در دستور کار است و این طرح فوری اجرا خواهد شد.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار مقاومت، "شهید سپهبد قاسم سلیمانی" به مردم شهیدپرور اردبیل، تصریح کرد: تکریم و تعظیم چنین اسطوره‌هایی که در عرصه نظامی و امنیت الگویی برای سایر کشورهای اسلامی است، وظیفه همه است تا با معرفی آن‌ها به نسل‌های آینده نشان دهیم کسانی بودند که در مسیر عزت و عظمت گام برداشته و یک تنه در مقابل شیطان بزرگ ایستادند تا مدافع خاک کشور ایران باشند.

شهردار اردبیل از تصمیم برای ساخت و نصب تندیس سردار اسلام "شهید سپهبد قاسم سلیمانی" در یکی از میادین شهر خبر داد و بیان کرد: در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم و اساسی انجام یافته است.

لطف‌اللهیان از اهتزاز و برافراشته شدن پرچم های ایران و پرچم‌های سیاه عزا به ‌مناسبت شهادت سردار دلیر و شجاع اسلام در این شهر خبر داد و افزود: برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید در فرهنگسراهای شهرداری ویژه شهروندان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه انجام داده و درصدد هستیم با تحقق اهداف مورد نظر مشکلات موجود را از میان برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر