کد خبر: 985182
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: شهید سلیمانی هرگز مرز، قومیت، زبان و مذهب برایش مهم نبود بلکه تنها مساله اتحاد بین مسلمانان برای این شهید بزرگوار مهم بود.

سردار سیدصادق حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: آمریکایی‌ها در مقاطع مختلف از جمهوری اسلامی شکست‌های سختی خورده‌اند و در راس آن «حاج قاسم» با ایجاد اتحاد بین مسلمانان محور شکست‌های اخیر آمریکا بود. 

وی افزود:  شهید سلیمانی هرگز مرز و قومیت، زبان و مذهب برایش مهم نبود و معنایی نداشت بلکه آنچه برای این شهید بزرگوار مهم بود، فقط اتحاد بین مسلمانان است.

این فرمانده گفت: ما امروز جدای از ایران، شاهد اتحاد بین مسلمانان در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، کشمیر و صدها جای دیگر هستیم که همگی برای شهادت «حاج قاسم» بزرگوار غرق در عزا و ماتم هستند.

سردار حسینی گفت: امروز دشمن به انتقام از شکست داعش که به همت سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم صورت گرفت، دست به ترور ناجوانمردانه این سردار رشید زد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اذعان داشت: ترامپ جنایتکار با دست‌زدن به  اینچنین حماقت بزرگ و شهادت شخصیتی جهانی که محور اتحاد مسلمانان است و جریان‌های مقاومت را سازماندهی کرد، فکر کرده شاید بتواند برای انتخابات آینده حرفی برای گفتن داشته باشد ولی ترامپ باید بداند که با این کارها حتی در بین ملت خود نیز محبوبیتی نخواهد داشت و به عنوان یک شخصیت جنایتکار شناخته خواهد شد.

 فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش آغاز خیزش‌های جدیدی در محور مقاومت است و همه آحاد انسان‌های عدالت‌خواه منتقم خون این شهید خواهند بود و قطعا آمریکایی‌ها تاوان این جنایت را با پشیمانی خواهند پرداخت.

وی گفت: شهید سلیمانی برای همیشه زنده است و راهش ادامه خواهد داشت و امروز با به شهادت رسیدن این سردار مردمی شاهد آن هستیم که ادامه‌دهندگان راه این شهید بزرگوار همه مسلمانان جهان هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) که فرمودند "بکشید ما را که مردم ما بیدارتر خواهد شد"، افزود: دشمن امروز باید بداند و هرگز فراموش نکند که  مسلمانان شکست ناپذیرند.

سردار حسینی با اشاره به نوع و شیوه انتقام‌گیری ترور شهید سلیمانی از آمریکا، گفت: با درایت نظام و با صبر و حوصله‌ای که ملت شریف ما خواهند داشت قطعا در جای خود و در زمان و مکان خود خون پاک بی‌گناهی که ریخته شده را پاسخ خواهند داد.

وی با اشاره به خدمات شهید سپهبد قاسم سلیمانی به کردهای عراق و اقلیم کردستان و با بیان اینکه این شهید خاری در چشم دشمنان جهان اسلام بود، گفت: شهید سلیمانی و یارانش موجب شکست داعش در منطقه و به ویژه در اقلیم کردستان عراق شدند که ادعای حکومت جهانی را داشتند و آمریکایی‌ها برای تحقق این ادعا هزینه بسیاری کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: به اعتراف خود مسعود بارزانی رئیس وقت اقلیم کردستان، هنگامی که نیروهای داعش جنایتکار به اقلیم کردستان حمله کردند هیچ کشوری آماده کمک به آنها نشد، اما وقتی با سردار سلیمانی ارتباط برقرار می‌کنند این شهید بزرگوار وعده ساعت 6 صبح روز بعد را برای حضور خود و یارانش برای دفاع از اقلیم و ناموس مردم کردستان عراق می‌دهد.

وی اذعان داشت: شهید «حاج قاسم» به وعده خود جامه عمل پوشاند و از خاک مردم کردستان عراق در مقابل داعش دفاع کرد و این بزرگترین خدمت شهید سپهبد قاسم سلیمانی به مردم کردستان عراق بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر