کد خبر: 985052
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
در روز رستاخیز تهران و وداع تاریخی مردم مؤمن و قدرشناس آن با سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران حضور یافتند و بر پیکر مطهر این شهید عالی‌مقام، مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جنایت اخیر رژیم آمریکا، نماز اقامه کردند.
khamenei.ir-leader.ir
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم
خدمت ولی فقیه زمان ، سید و سالار خود , امام المسلمین , حضرت امام خامنه ای عرض سلام و ادب همراه با نهایت احترامات
حضرت آقا , حضرتعالی جاده و مسیر پیمایش انقلاب اسلامی را در بیانیه گام دوم نگاشتید ; و مالک اشتر شما , حاج قاسم سلیمانی , با اهداء خون خود در پای این حرکت , شور و شعفی تازه در دلهای همه آزادیخواهان جهان ایجاد نمود و با خون خود همه دلها را صیقل داد و به آنها اتحاد و اخلاص بخشید و باعث شد انقلابی در انقلاب اسلامی صورت پذیرد .
تدبیر حضرتعالی در خصوص اینکه جامعه اسلامی در تقسیم بندی ها , دو پارامتر بیشتر ندارد و آن "انقلابی" و "غیر انقلابی" است ، فطعا این تقسیم بندی بدرستی بدست فرزندان شما اتفاق خواهد افتاد .
حزب الله دیگر نخواهد گذارد که این انقلاب بدست نا اهلان و نامحرمان بیافتد .
ما بنا بدرخواست شما در جمع جوانان ، بدنبال "تشکیل دولت جوان حزب اللهی" هستیم و خواهیم بود و تا اجرائی نمودن این دولت ، پای آن خواهیم ماند .
محتاج عنایت حق و ولی الله الاعظم ، حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه و هدایت های پیامبرگونه حضرتعالی هستیم .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار