کد خبر: 985043
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
امام جمعه اردبیل:
امام جمعه اردبیل گفت: شهادت قاسم سلیمانی داغ بزرگی برای ملت مسلمان جهان بود و امریکا با اقدام پلید خود در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی شخصیت تروریسمی خود را ثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در گفتگو با خبرنگار جوان اظهار کرد: شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی برای همه ملت ایران در کنار داغ بزرگ، افتخار عظیمی است که این دلاورمرد ولایت همواره در زندگی مبارک خویش طلب شهادت از درگاه باری تعالی داشت.

آیت‌الله سیدحسن عاملی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در طول خدمت بی‌منت خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چه در زمان دفاع مقدس و پیش از انقلاب و چه بعد از انقلاب تا به اکنون هموار مرید رهبری بود، افزود: علاقه غیرقابل وصف این شخصیت بزرگ اسلام به امام خامنه‌ای به قدری بود که سال‌ها بدون هیچ خستگی در مسیر حق قدم برداشت.

وی شخصیت برجسته سردار سلیمانی را یک الگوی کامل از ایثار و فداکاری عنوان و تصریح کرد: الگو قرار دادن این شخصیت عظیم جهان اسلام برای جوانان امروزی یک ضرورت اساسی است چرا که باید راه چنین سرداری تا به ابد ادامه داشته باشد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهادت قاسم سلیمانی داغ بزرگی برای ملت مسلمان جهان بود، گفت: این سردار که به جهت محبوبیت خود در بین مردم مسلمان جهان به سردار دلها ملقب است با شهادت و رسیدن به آرزوی دیرینه خود داغ بزرگی بر دل عاشقان خود گذاشت.

عاملی ادامه داد: انتقام سخت از دشمن کمترین کاری است که کشور ایران و مردم غیور و متعصب این سرزمین می‌توانند در حق آن بزرگمرد اسلام انجام دهند و دشمنان ایران بدانند که انتقام سختی در ازای این اقدام پلید در انتظار آنها خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز گفت: سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در طول عمر بابرکت خود نشان و مدال‌های افتخار زیادی را از دستان مبارک مقام معظم رهبری دریافت کرد که نهایتا این سردار خستگی‌ناپذیر راه ولایت بزرگترین مدال و نشان افتخار را از سیدالشهدا گرفت و به درجه شهادت نائل آمد.

وی با اشاره به اینکه مسیر سردار سلیمانی‌ها تا وقتی که اسلام زنده است ادامه دارد، تصریح کرد: در طول تاریخ دشمنان قسم‌خورده اسلام سرداران و نامداران زیادی را از سر راه خود با گمان اینکه راه آنها ادامه نخواهد داشت، برداشته‌اند اما امروز ما با افتخار می‌گوییم که راه سردار سپهبد سلیمانی تا به ابد ادامه خواهد داشت.

سردار بابازاده یادگاران جنگ و هشت سال دفاع مقدس را از ارزشمندترین میراث معنوی اسلام و کشور دانست و اظهار کرد: جهاد بی‌وقفه سردار سلیمانی در مسیر ولایت و حق هرگز از خاطر مردم کشور پاک نخواهد شد و امروز باید همگان بدانند که راه بزرگ‌مرد طریق اسلام هرگز بی‌سرباز نمی‌ماند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر