کد خبر: 984849
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
نماینده مردم اردبیل در مجلس:
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجاهدت‌های سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی دشمنان را به ستوه آورده و آنها را دچار سردرگمی کرده بود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، صدیف بدری با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: استکبار جهانی با توسل به ابزارهای کثیف در منطقه در سال‌های اخیر تلاش کرد تا خیمه نظام اسلامی را سرنگون کند اما با مجاهدت و تلاش شجاعانه سردارانی چون شهید قاسم سلیمانی دشمنان نتوانستند به اهداف خبیث خود در منطقه دست یابند.

وی شهید سلیمانی را عنوان مجاهد بااخلاص و نستوه دانست و خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در سایه تلاش این قهرمان بیشه‌های رزم و جهاد روی پای خود ایستاد و رزمندگان اسلام اجازه ندادند تا عراق و سوریه میدان تاخت و تاز دشمن باشد.

بدری با اشاره به شهادت این مجاهد نستوه و سردار سرافراز اسلام در اوج غربت اما عظمت و شجاعت تمام گفت: استکبار جهانی تمام ابزارهای خود را به کار گرفت تا سردار حاج قاسم سلیمانی را از ملت ایران بگیرد، اما از این واقعیت غافل است که همه ملت ایران در راه آرمانی این شهدا به پا خاستند و در این 24 ساعت ارادت قلبی خود را به فرزند برومند خود در عرصه قهرمانی‌ها و پهلوانی‌ها نشان دادند.

وی افزود: هرچند امروز سردار سلیمانی در پیش ما نیست، لیکن روح بلند این شهید و خون پاک او یک عرصه دیگری را در استکبارستیزی رقم خواهد زد تا دشمنان بیشتر از این به استیصال افتاده و به نقطه ناامیدی برسند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سپاه به دنبال شهادت سردار سلیمانی انتقام سختی را از دشمنان به ویژه تفاله‌های بر زمین مانده آنها در منطقه خواهد گرفت و بسیاری از یاوه‌سرائی‌ها و ددمنشی‌های دشمنان را پاسخی کوبنده خواهد داد.

بدری تصریح کرد: استکبار جهانی به خوبی می‌داند که قدرت جمهوری اسلامی ایران با خون چنین شهدایی در منطقه و عرصه جهانی افزون‌تر شده و این کید آنهاست که روز به روز خنثی شده و خود آنها را در قعر چاه ضلالت و نابودی خواهد برد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر