کد خبر: 984848
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
مدیرعامل سازمان ملی زمین‌ و‌ مسکن:
مدیرعامل سازمان ملی زمین‌ و‌ مسکن گفت: ۵۰ هزار واحد مسکونی اقشار کم‌درآمد در اردبیل احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی نبیان در مراسم آغاز احداث 540 واحد مسکونی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در اردبیل اظهار داشت: احداث 50 هزار واحد مسکونی اقشار کم‌درآمد در اردبیل عملیاتی می‌شود که این امر در راستای خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد نقش شایانی ایفا می‌کند.

وی با اشاره به این که تلاش راه و شهرسازی استان اتمام پروژه‌های مسکن مهر است بیان کرد: درصدد هستیم تمامی پروژه‌های مسکن مهر استان، اعم از پروژه‌های دارای مشکلات حقوقی با رفع مشکلات و بر اساس برنامه زمانبندی به اتمام برسند که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین‌ و‌ مسکن گفت: در حال حاضر احداث 400 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در دستور کار قرار دارد که بخشی از آن‌ها، یعنی 540 واحد مسکونی در استان اردبیل کلنگ‌زنی شده و این موضوع در راستای توسعه پروژه‌های راه و شهرسازی مثمرثمر واقع شده است.

نبیان تصریح کرد: در کنار طرح اقدام ملی مسکن، تفاهم‌نامه‌هایی با سایر وزارتخانه‌ها و نهادها و دستگاه‌ها به امضا رسیده است که بخشی از این تفاهمات با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای احداث 50 هزار واحد مسکونی گروه‌های کم درآمد است که این موضوع به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

وی اظهار کرد: در تلاش هستیم با اجرای طرح اقدام ملی مسکن بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم را در راستای تامین مسکن برطرف کرده و در راستای اجرای موفق این طرح به شکل مناسب و اساسی عمل کنیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر