کد خبر: 984516
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
آیت الله خاتمی در نمازجمعه تهران:
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه آمریکایی‌ها بدانند فتح نکردند بلکه گام به گام به سقوط نزدیک شدند، بیان کرد: اعلام می‌کنم آمریکایی‌ها دیگر در دنیا آرامش نخواهند داشت. امروز جریان مقاومت در عراق سوریه و لبنان داغ دار و خونخواه سلیمانی هستند و حال به فضل خدا وقت آن رسیده است که منطقه از لوث وجود این جانور‌های موزی قطع شود.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه اول نماز جمعه تهران در واکنش به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: چهار دهه است با این مرد بزرگ آشنا بودم. اولین بار در عاشورا با او آشنا شدم، دهه اول محرم در کرمان مهمان او بودم که خانه خود را فاطمیه کرده بود.

وی با بیان اینکه او متولد سال ۱۳۳۵ بود و دقیقا در سن ۶۳ سالگی به شهادت رسید، افزود: از ۲۴ سالگی رزمنده بود و ۴۰ سال مجاهد خستگی ناپذیر بود. بزرگی بود که جای-جای جبهه او را می‌شناختند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه گویا نام «سلیمانی» با جنگ گره خورده بود، اظهار داشت: بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفت، ولی خدا خواست زنده بماند تا در این مقطع بسیار حساس تاریخ اسلام، داعش را نابود کند، اما او به امید شهادت زنده بود.

آیت الله خاتمی گفت: روز‌های آخر هم مدام آرزوی شهادت داشت و به رهبر معظم انقلاب گفته بود: دعا کنید شهید شوم. آخر او سرباز علی بود؛ امیر المومنین هم به امید شهادت زنده بود.

وی با بیان اینکه سحر ۱۹ و ۲۱ ماه رمضان برای حضرت علی (ع) سحر دیگری بود، گفت: کسی نشنید که حضرت علی (ع) لحظه شهادت «آخ» بگویند.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی عزیز دیشب به وصل خود رسید، اظهار داشت: چه تعبیر قشنگی آقا در بیانیه شان داشته اند. شهید سلیمانی مصداق بارز این آیه ۲۳ سوره احزاب است. بعضی از مومنان ایمان را دارند، اما با این حال دروغ میگویند، بعضی‌ها هم صادقانه پای ایمانشان می‌ایستند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: شهید سلیمانی از این دست بود و بی تابانه آرزوی شهادت داشت و دیشب هم جانش را پای نذر دیرینه اش گذاشت.

وی با بیان اینکه «سردار سلیمانی» مالک اشتر ولایت بود، افزود: معتقدم یکی از داغ‌های سنگینی که بر ولایت وارد شده همین داغ شهادت حاج قاسم سلیمانی است؛ داغ مالک اشتر علی را سوزاند و در دریای ماتم فرو برد.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: شهید سلیمانی بزرگ مردی بود که وقتی در جلسات مختلف به او می‌گفتند سرلشکر سلیمانی می‌گفت به من بگویید سرباز ولایت.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: راه و کار «سردار سلیمانی» بدون هیچ تردیدی ادامه دارد و همرزمان او راهش را به فضل خدا ادامه می‌دهند و خواب راحت را از چشم ترامپ و اذنابش می‌گیرند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها و به خصوص «ترامپ» مطمئن باشند، خون شهید سلیمانی خواهد جوشید و اقدامی خواهیم کرد که روزشان را به شام سیاه تبدیل خواهیم کرد.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه آمریکایی‌ها بدانند فتح نکردند بلکه گام به گام به سقوط نزدیک شدند، بیان کرد: اعلام می‌کنم آمریکایی‌ها دیگر در دنیا آرامش نخواهند داشت. امروز جریان مقاومت در عراق سوریه و لبنان داغ دار و خونخواه سلیمانی هستند و حال به فضل خدا وقت آن رسیده است که منطقه از لوث وجود این جانور‌های موذی قطع شود.

آیت الله خاتمی گفت: به یاری خداوند مردم به دنیا خواهند گفت «سلیمانی» راحت ادامه دارد و این راه به یاری خدا بی رهرو نخواهد ماند.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
0
0
بسم الله.باسلام.در خط پنجم ویکی به آخرمتن(جانوران موذی صحیح است ونه جانوران موزی )
مدیر پایگاه باسلام
ممنون از دقت و توجه شما
اصلاح شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار