کد خبر: 983418
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
در دیدار معوقه هفته دوازدهم
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در دیداری معوقه از هفته دوازدهم، در حالی امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که شاگران کالدرون در حضور بیش از ۴۰ هزار تماشاگر توانست یک بر صفر حریفش را شکست دهد و صدرنشین شود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: دیدار امروز تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی از ساعت ۱۶:۳۰ و در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در یک بازی زیبا و دیدنی با گل وحید امیری به پایان رسید. پرسپولیس با این برد با ۳۴ امتیاز به صدر جدول صعود کرد. این معوقه از هفته دوازدهم بود که به خاطر آلودگی هوا لغو شده بود.
 
پرسپولیس با برد نساجی به استقبال تعطیلات رفت

نیمه نخست
در نیمه اول بر خلاف انتظار این تیم نساجی بود که بازی را بهتر آغاز کرد پرسپولیس علی رغم اینکه چند ضد حمله، اما نتوانست توپی را وارد دروازه کند. در ادامه توپ بیشتر در میانه زمین دنبال می‌شد که در دقیقه ۲۷ اولین موقعیت جدی سرخ توسط کنعانی زادگان به بیرون رفت.
در ادامه بازهم این شاگردان کالدرون بود که با برنامه ریزی توانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه حریف صورت دهند که این بار هم این فرصت توسط نوراللهی از بالای دروازه بیرون رفت.
در حالی که مشخص بود نساجی برای ضد حمله برنامه خاصی دارد، اما با اشتباه عباس‌زاده توپ به علیپور رسید که پاس دقیق این مهاجم در محوطه جریمه باعث شد تا با جای گیری خوب و ضربه سر زیبای وحید امیری در بین مدافعان نساجی تیدیل به گل بازی شود. این گل در دفیقه ۳۴ به ثمر رسید.
در ادامه بازی نساجی‌ها که برای جبران گل دست به حملات متعدد زدند و حتی یک بار هم از روی ضربه نزدیک بود گل تساوی را به ثمر برسانند که توپ به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت تا بازی با پیروزی یک گله پرسپولیس در نیمه اول به پایان برسد.

نیمه دوم
در نیمه دوم بازهم این تیم نساجی بود که برای زدن گل تساوی بازی را هجومی‌تر آغاز کرد، اما دفاع خوب پرسپولیس اجازه خودنمایی با بازیکنان نساجی را نداد. در ادامه در دقیقه ۵۸ محسن ربیع‌خواه با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و باعث شد کار شاگردان کالدرون سخت‌تر شد. دقیقه ۶۴ خطرناک‌ترین موقعیت نساجی توسط رادوشوویچ از دست رفت، دروازه بانی که در غیاب بیراوند عملکرد فوق العاده‌ای داشته و حملات نساجی را خنثی می‌کرد.
با نزدیک شدن به زمان مسابقه، این تیم نساجی بود که فشار را روی دروازه پرسپولیس بیشتر کرد، ولی سرخپوشان تهرانی از تک گل خود به خوبی محافظت کنند. شاگردان مهاجری در ۱۵ دقیقه پایانی هم دست از حمله نکشیدند و حتی محمد قاضی را به میدان فرستادن تا شاید گل تساوی را به ثمر برساند، اما این فشار حملات فقط سبب مصدومیت سیامک نعمتی شد تا پرسپولیس حدود ۵ دقیقه هم ۹ نفره کار را دنبال کند و در نهایت این بازی را با برد به پایان برساند. با این برد سرخ‌ها ۳۴ امتیازی شدند و به صدر جدول صعود کردند.

ترکیب پرسپولیس و نساجی
گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس ترکیب تیمش برای این مسابقه را به این شرح انتخاب کرد:بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، مهدی ترابی (۷۷ - سیامک نعمتی)، بشار رسن (۸۴ - سیدجلال حسینی)، وحید امیری، علی علی‌پور (۸۸ - فرشاد احمدزاده).
ترکیب نساجی هم با هدایت رضا مهاجری به این شرح بود: علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، حامد شیری، احسان قهاری، سیدمحمد میری، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، حسین زامهران (۸۱ - محمدجواد جلالی)، رحمان جعفری (۸۶ - محمد قاضی)، محمد عباس‌زاده (۵۷ - محمدمهدی نظری).

اما فردا در ادامه مسابقات معوقه دو بازی برگزار می‌شود که بتدا در تبریز تیم تراکتورسازی میزبان تیم پیکان است و در آبادان تیم صنعت نفت به مصاف تیم پیکان می‌رود. سپاهان در صورت برد صدر جدول را پس خواهد گرفت.

داوران دیدار‌های معوقه نیم فصل اول
اسامی داوران دیدار‌های معوقه نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.

شنبه ۷ دی ماه
* پیکان تهران – تراکتورسازی تبریز
داور: پیام حیدری کمک ها: حسن ظهیری – مهدی عالیقدری کمک داوران اضافی: محمدحسین ترابیان – سیدعلی اصغر مومنی داور چهارم: فرهاد فرهادپو ناظر: ابوطالب طاهریان

* صنعت نفت آبادان – سپاهان اصفهان
داور: علی بای کمک ها: سعید علی نژادیان – میلاد قاسمی کمک داوران اضافی: کیوان علیمحمدی – حسن اکرمی داور چهارم: محمد عطایی ناظر: رسول فروغی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار