کد خبر: 982975
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
به همت هیات شطرنج اسلامشهر انجام شد:
مسابقه شطرنج سیمولتانه به همت هیات شطرنج شهرستان اسلامشهر با حضور شطرنج بازان اسلامشهری برگزار شد .
محمدرضا عباسی

مسابقه سیمولتانه  به همت هیات شطرنج  شهرستان اسلامشهر با همکاری اداره ورزش و جوانان  این شهرستان در محل سالن  جلسات این اداره برگزار شد . 

در این  مسابقه که به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور پر شور  شطرنج بازان اسلامشهری در رده های سنی مختلف  برگزار شد ، استاد جواد عیسی آبادی با 30 نفر طی 3 ساعت به رقابت پرداخت و در پایان با نتیجه 30 بر صفر ، برحریفان خود غلبه کرد و به پیروزی رسید . 

در حاشیه این مسابقه غدیر آرمیان  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر ،با حضور در میان شطرنج بازان اسلامشهر ، ضمن  بازدید از روند برگزار مسابقه،طی سخنانی  اظهار کرد: در شهرستان اسلامشهر علی رغم  کمبود امکانات و تجهیزات برای رشته های مختلف ورزشی ، استعدادها و پتانسیلهای بالقوه ای در میان ورزشکاران این  منطقه وجود  دارد .

آرمیان افزود: حضور ورزشکاران اسلامشهری در عرصه ها و میادین مختلف ورزشی  کشوری و بین المللی ، همواره   جزء نفرات برتر  برسکوهای قهرمانی  ایستاده و پرچم پر افتخار جموری  اسلامی ایران  را به اهتزاز  در آورده و نام  شهرستان اسلامش  هر را بر زبانها جاری ساخته اند.

رئیس  اداره ورزش و جوانان ،خاطر نشان کرد: شهرستان اسلامشهر به پشتوانه قهرمانان و ورزشکاران بیشماری که دارد، به شهر قهرمانان  ورزشی و حافظان  و قاریان قرآن  شهرت یافته  و شناخته شده است و جا دارد که مسئولین امر نسبت به تامین امکانات  و تجهیزات توجه  بیشتری به این منطقه داشته باشند..

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر