کد خبر: 982370
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
سهندی مطرح کرد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: امسال با مشارکت خیران پیش‌بینی می‌شود ۱۳ هزار بسته اقلام یلدا در بین مددجویان سطح استان توزیع شود.
عزیز سهندی با اشاره به کمک‌های این کمیته به مددجویان تحت پوشش در آستانه شب یلدا، اظهار کرد: امسال طبق‌ برنامه‌ریزی‌های انجام شده با مشارکت خیران پیش‌بینی‌ می‌شود ۱۳ هزار بسته اقلام یلدا در بین مددجویان سطح استان توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع این اقلام از ۲۵ آذر شروع شده است، افزود: ارزش ریالی این بسته‌ها برابر با ۱۰۰ تا ۱۳۰ هزار تومان بوده و شامل اقلامی مانند میوه، پشمک و حلوا و برخی تنقلات دیگر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به همکاری ۱۴۰ مرکز نیکوکاری در انجام این کار خداپسندانه، ادامه داد: همچنین در انجام این کار۲۱ دفتر کمیته امداد در سطح استان اقدام به جمع‌آوری اقلام و کمک‌های اهدایی مردم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بانوان خیر علاوه بر کمک مالی در کار بسته‌بندی این اقلام اهدایی نیز کمک زیادی کرده‌اند، تصریح کرد: هدف از انجام این کار برپا داشتن سنت‌های حسنه اسلامی مانند صله رحم و رسوم کهن ایرانی است.

سهندی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلات اقتصادی به خانواده‌های آسیب‌پذیر کشور فشار زیادی آورده است، عنوان کرد: برای کاهش بار این مشکلات خیران و مردم نوع‌دوست باید بیش از پیش در کنار نهادهای حمایتی بوده و کمک‌های خود را دریغ نکنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر