کد خبر: 981910
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰
مدیرعامل شرکت مس شهید باهنر گفت: در سال رو‌نق تولید و در راستای اهداف تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی و نظر به اهمیت خود‌کفایی و استقلال کشور، شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان موفق به تولید نهایی لوله‌های خاص آلیاژی در مقیاس مورد نیاز کشور شده‌است.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: به گزارش روابط عمومی صدر تأمین، مجید ضیایی، مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر گفت: در راستای سیاست‌های کلان کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری و اهمیت جلوگیری از خروج ارز در شرایط حساس کنونی، این شرکت موفق به تولید انواع لوله‌های خاص آلیاژی مورد استفاده در نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها و صنایع دریایی کشور در مقیاسی شده که عملاً نیاز کشور از این محصول مرتفع شود.

ضیائی افزود: با تکیه بر دانش و غیرت همکاران سختکوش و سال‌ها تلاش کارشناسان و مدیران این مجموعه با همکاری یک شرکت هندی، این شرکت با افتخار اعلام می‌دارد که انواع آلیاژ‌های کاپرنیکل، آدمیرال و آلومینیوم براس را در سایز‌های مختلف در مقیاس مورد نیاز کشور تولید می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در این شرایط تحریم ایران می‌تواند علاوه بر رفع نیاز داخل، به عنوان تنها عرضه‌کننده این محصولات در منطقه، لوله‌های آلیاژی خاص را به دیگر کشور‌ها صادر نماید و می‌تواند علاوه بر جلوگیری از خروج ارز، برای کشور ارز آوری نیز داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار