کد خبر: 981547
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۰
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه دولت به اندازه کافی معطل اروپایی‌ها در برجام شده، خواستار قطع امید از برجام شد و گفت: دولت باید در لایحه بودجه، اقتصاد مقاومتی را در وزارتخانه‌ها و نهاد ریاست جمهوری اجرایی کند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سیدقاسم جاسمی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، گفت: متأسفانه دولت در بودجه سال آینده به اقتصاد مقاومتی توجه آنچنانی نکرده است؛ چراکه اعداد و ارقام مندرج در آن نشان‌دهنده افزایش بودجه شرکت‌های دولتی و همچنین بودجه نهاد ریاست جمهوری است. وی افزود: بهتر است دولت و دستگاه دیپلماسی از برجام قطع امید کنند چراکه به اندازه کافی معطل آن‌ها شده‌ایم، این در حالی است که اروپایی‌ها در همراهی با امریکا تلاش کردند تا بخش‌های مختلف کشور پیشرفت نکند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: کاملاً مشخص است که اروپایی‌ها توان مقابله با سیاست‌ها و اقدامات امریکایی‌ها را ندارند، اما متأسفانه دستگاه دیپلماسی کشورمان همچنان به حیات برجام امیدوار است.

جاسمی گفت: ما هیچ گونه اقدام عملی از سوی اروپایی‌ها برای اجرای تعهدات‌شان در برجام را ندیده‌ایم، به همین دلیل هم تاکنون چهار گام در کاهش تعهدات‌مان در موضوع برجام برداشته‌ایم. وی تصریح کرد: مسئولان ارشد کشورمان قطعاً تصمیمات لازم را برای برداشتن گام پنجم اتخاذ و آن را به موقع عملیاتی خواهند کرد، اما با این حال ما باید بودجه سال آینده را به نحوی به تصویب برسانیم که حداکثر اقتصاد مقاومتی را با عدم اتکا بودجه به نفت را به کار گرفته و نگاهی به موضوع برجام نداشته باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار