کد خبر: 981545
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا:
با توجه به تحریم‌های اعمالی علیه ایران، نباید درمان اقتصاد خود را در خارج از کشور جست‌وجو کنیم.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا طی سخنانی به مناسبت «۲۳ آذر، سالروز تأسیس قرارگاه» در پیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران خاطرنشان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۳ آذر سال ۱۳۶۸ بر اساس اصل ۱۴۷ قانونی اساسی با به کارگیری تجربیات هشت سال دفاع مقدس شروع به کار کرد. وی در تشریح فعالیت‌های سه دهه این قرارگاه گفت: قرارگاه خاتم الانبیا با کمک بخش خصوصی و ارتباط با دولت‌ها نقش مهمی در قطع وابستگی به خارج از کشور داشته است، برای مثال می‌توان به احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس، احداث ۸۰۰ کیلومتر آزاد راه و ۴۰ کیلومتر خط راه‌آهن، اقدامات مؤثر در توسعه شبکه فیبر نوری، توانمندی در ساخت کشتی و توسعه بندر‌ها اشاره کرد.

محمد تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیا علاوه بر فعالیت‌های زیرساختی افتخار محرومیت‌زدایی در مناطق محروم را دارد از این رو رهبر انقلاب قرارگاه خاتم‌الانبیا را بازوی توانمند دولت خطاب کردند، به طور کلی قرارگاه هیچ وقت به دنبال کسب سود نبوده، بلکه همواره به دنبال خدمت کردن به مردم بوده است. فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: با توجه به درخشش نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استکبار جهانی به سرکردگی امریکا دیگر دم از رویارویی نظامی با ما نمی‌زنند و اتاق جنگ خود را از پنتاگون به وزارت خزانه‌داری انتقال داده، تا به خیال خود بتوانند از طریق فشار اقتصادی به مردم، آن‌ها را در مقابل نظام قرار دهند. وی ادامه داد: در مسئله اخیر دشمن با نشانه گرفتن نقطه‌ضعف نظام (بخش اقتصادی) به خیال خود سعی داشت مردم را مقابل نظام قرار دهد، اما مردم شریف ایران هر چند که نسبت به مدیریت برخی مسئولان نقد دارند، اما با جدا کردن صف خود از اغتشاشگران دل به ولی سپردند.

محمد با تأکید بر اینکه همه می‌دانیم اقتصاد کشور بیمار است، تصریح کرد: ما نباید درمان اقتصاد خود را در خارج از کشور جست‌وجو کنیم، اگر امروز دشمن به راحتی فروش نفت را تحریم می‌کند، دلیلش کم‌کاری است که در بخش پترو پالایشگاهی انجام شده است، همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ابتدا باید به طور کامل از غرب قطع امید کرد سپس با به کارگیری تک ظرفیت‌های داخلی مشکلات را حل کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار