کد خبر: 981388
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
سرپرست شهرداری فردیس خبرداد
سرپرست شهرداری فردیس از استقرار واحدهای شهرداری فردیس در ساختمان جدید تا ۱۰ روز آینده خبر داد.

مسعود نجفی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر فردیس ، با بیان اینکه لایحه خرید ملک شیرخوارگاه برای استقرار موقت شهرداری مرکز فردیس پس از تصویب در صحن علنی شورای اسلامی شهر در هیات تطبیق فرمانداری با ایراداتی مواجه شد، اظهار کرد: دغدغه های هیات تطبیق در خصوص این پلاک به هیات کارشناسی ارجاع شد؛ موضوع پس از انجام کارشناسی های لازم و کاهش ۱۸۵ میلیون تومانی قیمت ملک در هیات تطبیق فرمانداری به تایید رسید و ابلاغ شد.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان بازرسی، دادستان مرکز استان البرز، دادستان شهرستان فردیس، فرماندار و دیگر مراجع ذیربط اسناد و اوراق مربوط به موضوع خرید ملک شیرخوارگاه برای استقرار موقت شهرداری فردیس را بررسی کرده اند، عنوان کرد: از امروز ادامه اقدامات برای آماده سازی ساختمان جدید آغاز می شود و تا ۱۰ روز آینده واحد های اداری در شهرداری جدید مستقر خواهند شد.

نجفی با بیان اینکه مراجعه شهروندان به شهرداری مرکز فردیس در پی استقرار در منطقه ۲ کاهش یافته است،‌ بیان کرد: همکارانم در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و امید داریم با استقرار در ساختمان جدید بتوانیم بیشتر از گذشته شاهد رضایتمندی شهروندان باشیم.

میزان خسارات وارد شده به شهرداری فردیس در اغتشاشات اخیر، ۵۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است

وی در بخش دیگری برآورد اولیه از میزان خسارات وارد شده به شهرداری فردیس در اغتشاشات اخیر، ۵۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است، اضافه کرد: این موضوع توسط سازمان بازرسی و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به تصویب رسیده است و تلاش می کنیم تا بخشی از خسارات را از بودجه ملی محقق کنیم.

سرپرست شهرداری فردیس در خصوص تعیین و تکلیف ساختمان شورای اسلامی شهر فردیس، بیان کرد: نظریه کارشناسی در مرحله اولیه اعلام کرده بود که قابلیت اسکان نیست و پس از پاسخ آزمایش متوجه می شویم که امکان بازسازی ساختمان شورا و شهرداری فردیس هست یا خیر.

وی با اشاره به اینکه ساختمان شورا و شهرداری نماد دور اول شورای اسلامی شهر است، عنوان کرد: کارشناس مربوطه پس از انجام آزمایشات لازم، به صورت شفاهی اعلام کرده است که بخشی از ساختمان که شورای اسلامی شهر در آن مستقر بود قابل بازسازی و ترمیم است و در بازه زمانی ۲ ماهه برای استقرار آماده می شود.

سرپرست شهرداری فردیس گفت: طبق اعلام کارشناس مذکور بخش دیگری از ساختمان که شهرداری در آن مستقر بود نیز قابل بازسازی است و عملیات بازسازی این بخش نیز حدودا به ۶ ماه زمان نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در نظر داریم معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس را در ساختمان هلال احمر سابق شهرستان فردیس مستقر کنیم، گفت: مالک این ساختمان سه طبقه قبول کرده که با نازل ترین قیمت این ساختمان را به شهرداری اجاره دهد.

سرپرست شهرداری فردیس گفت: همچنین درصدد هستیم معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس را در ساختمان خدمات شهری فعلی مستقر کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری آمادگی دارد تا بخشی از مجموعه ساختمان جدید شهرداری را در اختیار ستاد مرکزی شورای اسلامی شهر فردیس قرار دهد تا ساختمان شورای اسلامی شهر آماده استقرار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار