کد خبر: 981365
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
پرهیز از رویکرد شعاری در عمل به گام دوم انقلاب
امام جمعه بناب گفت: بزرگترین ثروت این نظام و کشور مردم هستند و باید مسوولان در راستای مراقبت از این ثروت تلاش و کوشش مضاعف کنند.

 حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی  در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه مسوول نظام جمهوری اسلامی باید با مسوول جمهوری لائیک تفاوت داشته باشد؛ اظهار داشت: نباید در نظام اسلامی که تشکیل یافته در ادارات آن رفتارها و حرکات غیراسلامی انجام گیرد.

وی گفت: اگر از مردم مراقبت نکنیم نمی‌توانیم در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان مقاومت و ایستادگی کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کرد: نظامی که مردم پشتوانه آن باشند، همه چیز دارد ولی نظامی که از پشتوانه مردم برخوردار نباشد، آن نظام محکوم به شکست است و انقلاب اسلامی دارای پشتوانه قوی مردمی است.

باقری‌بنابی خاطرنشان ساخت: در طول 41 سال چون مردم وقت با انقلاب اسلامی بودند دشمنان همیشه مرعوب شدند، از این رو مسوولانی که در نظام جمهوری اسلامی مسوولیت می‌گیرند، باید تمام حرکات و سکنات خود را در مسیر نظام و انقلاب قرار دهند، چرا که تمام رفتارهای آنها از سوی مردم رصد می‌شود.

وی بیان کرد: بزرگترین ثروت این نظام و کشور مردم هستند و باید مسوولان در راستای مراقبت از این ثروت تلاش و کوشش مضاعف کنند.
 

بیانیه گام دوم انقلاب نباید با برگزاری همایش‌های معمولی به فراموشی سپرده شود

فرماندار بناب نیز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان اینکه در بیانیه دوم انقلاب قله‌های ترقی، سعادت و موفقیت از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده است؛ گفت: به نظر می‌رسد بیانیه گام دوم انقلاب با مظلومیت روبه‌ رو شده و صرفاً به جای عملیاتی شدن، در بخش‌های خبری و در قالب همایش‌های مختلف معمولی خلاصه شده است.

امین رفیعی همچنین با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب فصل جدیدی از ادامه حرکت نظام اسلامی را به تصویر کشیده است؛ افزود: تقویت انگیزه و اعتماد به مردم به ویژه نسل جوان از مفاد مهم این بیانیه است و رهبر معظم انقلاب به خوبی نگاه به جلو با توجه به تجربیات قبلی را مورد تأکید قرار داده‌اند.

فرماندار بناب در ادامه یادآور شد: اگر در راستای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب ورود پیدا نکنیم، دچار خسران خواهیم شد.
 

پرهیز از رویکرد شعاری در عمل به بیانیه گام دوم انقلاب

فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان طی سخنانی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب نباید جنبه شعاری به خود گیرد و هر مدیری باید به وظایف خود در تحقق مفاد این بیانیه عمل کند.

عمران دوستی با بیان اینکه بیانیه گام دوم نقشه راه نظام و انقلاب است؛ تصریح کرد: با گذشت 9 ماه هنوز اقدام عملی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان برداشته نشده است.

وی، سپس با بیان اینکه نگاه امیدوارانه به آینده مهم‌ترین و اصلی‌ترین موضوعی است که در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تأکید واقع شده است؛ اذعان داشت: از مراکز علمی و دانشگاهی و حوزه علمیه شهرستان انتظار می‌رود در راستای عملیاتی شدن محورهای طرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب قدم بردارند.

در ادامه نشست، پس از ارائه نظرات توسط مسوولان مقرر شد با تشکیل کارگروهی با محوریت سپاه ناحیه بناب در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب قدم‌های لازم برداشته شود.

همچنین مقرر شد با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان تجمعی به مناسبت 9 دی به‌عنوان روز بصیرت در مصلای اعظم این شهرستان برگزار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر