کد خبر: 981359
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
تلاش تراکتور برای خم کردن فولاد
در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم تراکتور فردا در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان تیم فولاد خوزستان است.

تراکتور‌ تا هفته هفتم نتایج فوق‌العاده‌ای را کسب و با 5 پیروی و 2 تساوی و 17 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار داشت. از هفته هشتم و شکست برابر نفت آبادان، تراکتور در مسیر سراشیبی قرار گرفته و هر لحظه بر سرعت آن افزوده شده است.

شکست برابر نفت آبادان، استقلال تهران، سپاهان اصفهان و ماشین‌سازی تبریز و یک تساوی برابر تیم قعر جدولی شاهین بوشهر تنها یک امتیاز برای تیم مدعی تراکتور به همراه داشته و این تیم را تا رده نهم جدول پایین کشید.

جدایی مصطفی دنیزلی، استعفای صادقیان و انتخاب شیخ‌لاری مهم‌ترین اتفاقات یک هفته اخیر تیم تراکتور بود.

‌ سرخپوشان تبریزی در حالی به مصاف فولاد خوزستان می‌روند که حتی یک امتیاز هم دردی از این تیم دوا نکرده و این تیم برای رسیدن به آرامش نسبی نیاز مبرم به کسب 3 امتیاز بازی دارند.

فولاد خوزستان در بازی‌های خارج از خانه عملکرد خوبی را داشته و برابر تیم‌های شهرخودرو مشهد، ماشین‌سازی تبریز، شاهین بوشهر به پیروزی رسیده و برابر سایپا و نفت مسجد سلیمان مساوی کرده و تنها یک باخت خارج از خانه برابر ذوب‌آهن اصفهان متحمل شده است.

در پایان هفته چهاردهم تیم فولاد خوزستان با 23 امتیاز در رده پنجم و تیم تراکتور با 18 امتیاز و 2 بازی عقب افتاده در مکان نهم جدول قرار دارد. البته تیم تراکتور 2 بازی عقب افتاده برابر تیم‌های شهرخودرو مشهد و پیکان تهران داشته که پیروزی در این 2 بازی می‌تواند وضعیت تراکتور را در جدول بهبود بخشد.

بازی رفت 2 تیم در فصل گذشته هم که در هفته پانزدهم و در تبریز بود، به سود تیم فولاد خوزستان رقم خورده بود.

بازی تیم‌های تراکتور تبریز با فولاد خوزستان ساعت 15 و 30 دقیقه روز جمعه 22 آذر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر