کد خبر: 981302
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع:
سرویس سیاسی جوان آنلاین: در حوزه دفاع دریایی با تولید ناوشکن‌های کلاس مختلف، دست برتر منطقه هستیم و به چنان قدرتی دست یافته‌ایم که روزنه‌ای برای نفوذ دشمن نمانده است.
به گزارش مهر، امیر دریادار رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در هفتمین جشنواره مالک اشتر این سازمان با اشاره به پیشرفت‌های این سازمان در تولید دستاورد‌های دریایی اظهار داشت: پیشرفت یک کشور در حوزه تولیدات دریایی نشان‌دهنده پیشرفت یک کشور در حوزه‌های علمی مختلف است چراکه محصولات دفاعی دریایی ابعادی چند وجهی دارد که همه ابعاد آن برای از قوه به فعل درآمدن در قالب یک محصولی مانند «ناو» باید پیشرفته، به‌روز و متناسب با استاندارد‌های بین‌المللی باشد.
وی با بیان اینکه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع به عنوان یک سازمان پویا و پیشرفته در داخل و سازمانی با قدرت بازدارنده و توسعه یافته در خارج، کاملاً شناخته شده است، افزود: پیشرفت‌های این سازمان با رویکرد جوان‌گرایی و تکیه برظرفیت‌های نخبگان این مرز و بوم حاصل شده است.

مدیر عامل سازمان صنایع دریایی با بیان اینکه در حوزه دفاع دریایی با تولید ناوشکن‌های کلاس مختلف دست برتر منطقه هستیم، گفت: به چنان قدرتی در حوزه دریا دست یافته‌ایم که روزنه‌ای برای نفوذ دشمن در حوزه دریا باز نمانده است که بخواهد گزندی از راه آب‌ها به ایران اسلامی وارد نماید.
امیر رستگاری با تشریح اقدامات مجموعه عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در حوزه عمق بخشی و بصیرت‌افزایی کارکنان تصریح کرد: فکر انقلابی، کار جهادی و نگرش آگاهانه کارکنان نسبت به فعالیت‌های اثربخش و قدرت‌زا از مؤلفه‌های اساسی پیشرفت سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع بوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار