کد خبر: 981166
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۰
لوریس چکناواریان:
لوریس چکناواریان، رهبر ارکستر درباره مراسم پاسداشت شهدای هنرمند «شاهدان شیدایی» می‌گوید، ایران و ایرانی تا ابد به احترام شهدا خواهد ایستاد و ارج و قرب این موجودات آسمانی همیشه زنده است.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش تسنیم، لوریس چکناواریان آهنگساز، رهبر ارکستر، نویسنده و نقاش برجسته ایرانی درباره مراسم پاسداشت شهدای هنرمند گفت: برگزاری پاسداشت و تجلیل از شهدای هنرمند کار بسیار بزرگ و ستوده‌ای است، چراکه شهدا فارغ از هر دین و مذهب و ملیت و حرفه و پیشه‌ای برای ما مقدسند و در نظر ملت ایران جایگاه بسیار والایی دارند.

رهبر ارکستر افزود: نه تنها شهدا بلکه خانواده‌های معظم و شریف آن‌ها نیز دارای ارج و قرب مثال‌زدنی‌اند چراکه عزیزشان را برای همیشه در راه وطن و میهن هدیه کرده‌اند و باید به این بزرگواران ادای احترام ویژه‌ای داشت. من به عنوان هنرمند عرصه موسیقی، ۱۶ سال از عمرم را صرف خلق سمفونی دفاع مقدس کردم که امیدوارم ادای دینی با آوا‌ها و نت‌های موسیقی و به زبان فاخر هنر برای شهدای سرزمینم باشد.

چکناواریان گفت: وظیفه همه اقشار جامعه بزرگ هنرمندان ایران در قبال شهدا این است که در هر رشته هنری اعم از گرافیک، سینما، تئاتر، ادبیات، شعر و موسیقی نام و یادی از این سرافرازان داشته باشند تا در تاریخ این مرز و بوم و به‌یادگار برای نسل‌های آتی باقی بماند. ایران و ایرانی تا ابد به احترام شهدا خواهد ایستاد و ارج و قرب این موجودات آسمانی همیشه زنده است.

مرکز بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان کشور مراسم پاسداشت شهدای هنرمند کشور را برگزار می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار