کد خبر: 981139
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
مادر جوانی که به همراه نوزادش در حال عبور از پیاده‌رو بود به‌طرز باورنکردنی از مرگ حتمی فرار کرد! در ادامه فیلم این حادثه را می‌بینید.
سرویس جامعه جوان‌ آنلاین: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است فرار از مرگ لحظه آخری یک مادر جوان به همراه فرزندش را در یکی از خیابان‌های شهر ملبورن استرالیا به تصویر می‌کشد. این زن که هویتش مشخص نشده است با کالسکه نوزاد خود در حال عبور از مقابل یک فروشگاه بود که تنها چند ثانیه بعد یک تصادف رانندگی شدید رخ داد.

ویدئوی منتشر شده چگونگی وقوع این حادثه و خوش شانسی محض این مادر و فرزندش را به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد تنها چند ثانیه پس از عبور این زن از پیاده‌روی مقابل فروشگاه، ناگهان یک خودروی فولکس واگن که کنار خیابان پارک است به داخل پیاده‌رو وارد می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود که برخورد یک خودروی سفید رنگ به یک ون موجب برخورد آن به خودروی فولکس واگن شده و سپس این خودرو به داخل پیاده‌رو منحرف شده است.
 
تعداد بازدید : 64

در این حادثه این مادر و کودک دچار آسیب نشدند. بی‌خانمان ۲۵ ساله‌ای که پشت فرمان خودروی تصادفی حضور داشت، توسط پلیس بازداشت شد. آزمایش تست الکل و همچنین تست خون توسط پلیس بر روی این جوان انجام شده است. پلیس با اعلام اینکه این جوان با اتهاماتی روبه‌رو است از ادامه تحقیقات در این باره خبر داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار