کد خبر: 981128
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
شهردار مشهد درحاشیه بازدید از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری
مشهد به لحاظ رشد اقتصادی رتبه یک را نسبت به کلانشهر‌های کشور دارد، مزیت اصلی شهر مشهد در رشد اقتصادی، زائران بارگاه حضرت رضا(ع) است و گلوگاه شاخص اقتصادی تقویت مراکز اقامتی است.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از خراسان رضوی، محمدرضا کلائی، شهردار مشهد عنوان کرد: با توجه به بازدید‌های زیادی که در نمایشگاه‌های مختلف فرصت‌های سرمایه گذاری داشتم این نمایشگاه بسیار موفق است و به دور از تشریفات تلاش دارد تا دستاورد‌های اقتصادی مشهد را به سرمایه گذاران ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های خصوصی و دولتی زیادی در این نمایشگاه شرکت کرده اند، افزود: نتیجه برگزاری این نمایشگاه و جذب سرمایه گذار، رشد دو درصدی اقتصادی شهر مشهد است.

کلائی با بیان اینکه سطح سودآوری مشهد بسیار متفاوت‌تر از سایر کلانشهر‌ها است، تاکید کرد:کلانشهر مشهد به شدت در حال طی کردن گام‌های پایدارسازی اقتصادی است.

وی ادامه داد: شفافیت در سودآوری اقتصادی برای سرمایه گذاران می‌تواند کند بودن فرآیند سرمایه گذاری را حل کند.

شهردار مشهد با بیان اینکه سرمایه‌های حوزه شهری می‌تواند کشور را از رکود خارج کند، گفت: اگر رشد اقتصادی کشور منفی باشد، رشد اقتصادی مشهد مثبت است و امیدواریم در سال آینده شاهد رشد دورقمی اقتصاد مشهد باشیم و می‌توانیم با سرمایه گذاری در بخش ساختمان و خدمات نقش پیشران را داشته باشیم.

وی یادآور شد: با تشکیل سبد امن برای سرمایه گذاران بنا داریم در کارخانه‌های نوآوری و کار‌های نوین و استارت آپی را راه اندازی کنیم.

کلائی با اشاره به اینکه مشهد به لحاظ رشد اقتصادی رتبه یک را نسبت به کلانشهر‌های کشور دارد، عنوان کرد: مزیت اصلی شهر مشهد در رشد اقتصادی، زائران بارگاه حضرت رضا(ع) است و گلوگاه شاخص اقتصادی تقویت مراکز اقامتی است.

شایان ذکراست نخستین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری واقتصادشهری از ۱۲ تا ۱۶ آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد با حضور فعالان بخش خصوصی، دستگاه‌های حاکمیتی، نهاد‌های پولی و بانکی، شرکت‌های تامین سرمایه و... برگزار شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار