کد خبر: 980495
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران با راهیابی به دیدار نیمه نهایی رقابت های گرندپری مسکو ضمن قطعی کردن مدال برنز خود، موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در ادامه رقابت های تکواندوی مرحله نهایی گرندپری ۲۰۱۹ در مسکو به عنوان ایستگاه پایانی کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ، آرمین هادی پور نماینده شایسته وزن ۵۸- کیلوگرم ایران و دارنده مدال های نقره و برنز جهان در یک چهارم نهایی به مصاف روی براگانکا دارنده مدال طلای اروپا۲۰۱۶ و برنز جهان ۲۰۱۹ از پرتغال رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۱۴ بر ۲ پیروز شد و ضمن رسیدن به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد و سهمیه المپیک‌گرفت.
آرمین هادی پور تکواندکار شایسته و با آتیه ایران و دارنده مدال های نقره و برنز جهان و طلای آسیا که در حال حاضر در رده چهارم رنکینگ قرار دارد(کره جنوبی در صدر دو نماینده دارد و در نهایت نفر برتر سهمیه می گیرد) در دور نخست مقابل مصطفی کاما دارنده مدال نقره آفریقا از سنگال با نتیجه قاطع ۱۸ بر ۴ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.
این رقابت ها در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان برگزار می شود و تاکنون میرهاشم حسینی در ۶۸- و سجاد مردانی در ۸۰+ کیلوگرم در دور نخست به برتری رسیدند و راهی یک‌چهارم نهایی شدند اما سروش احمدی در ۶۸- کیلوگرم حذف شد
حسینی و مردانی برای کسب سهمیه المپیک باید راهی فینال شوند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار