کد خبر: 980277
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: خیلی از دوستان بودجه ۲ سال ما را هزینه حقوق یک ماه مربیان خارجی فوتبال می‌کنند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: علی مرادی درباره شرایط تیم‌های ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: اردوی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات گزینشی پیش رو طی روز‌های آینده آغاز خواهد شد، اما متاسفانه در بحث بودجه با مشکلات مالی عدیده‌ای روبه‌رو هستیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های ما تا بازی‌های المپیک با توجه به رویداد‌های گزینشی پیش رو و اعزام‌های متعدد، بسیار فشرده است، اما متاسفانه هزینه‌ها مانند قبل نیست و چند برابر شده که نیازمند منابع مالی مضاعف هستیم. در حال حاضر تیم‌ها را با مشکلات فراوان به مسابقات اعزام می‌کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: متاسفانه با وجود اضافه شدن وزنه‌برداری بانوان در برنامه‌ای که به وزارتخانه داده‌ایم، شاهد تغییری در افزایش اعتبارات و حمایت نبوده‌ایم. از طرفی با توجه به اینکه بانوان نیز در رویداد‌های گزینشی همراه مردان اعزام می‌شوند، هزینه‌ها افزایش پیدا کرده است. در ۲ - ۳ ماه پیش رو نیز اعزام‌های متعددی داریم که کار را برای ما سخت‌تر خواهد کرد.

مرادی ادامه داد: خیلی از دوستان بودجه ۲ سال ما را هزینه حقوق یک ماه مربیان خارجی فوتبال می‌کنند، در حالی که رشته‌های المپیکی ما، مانند وزنه‌برداری با مشکلات عدیده مالی روبه‌رو هستند.

وی در مورد تورنمنت بین‌المللی جام فجر نیز گفت: با وجود اینکه مرحله اول ثبت‌نام مقدماتی به پایان رسیده، کشور‌های خوبی اعلام آمادگی کرده‌اند، به طوری که اسامی وزنه‌برداران مطرح و صاحب نامی برای حضور در این مسابقات اعلام شده است. برای برگزاری این مسابقات نیز نیازمند پشتیبانی بیشتر دوستان هستیم که امیدواریم حمایت شویم
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار