کد خبر: 980257
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
نمی‌دانیم از کجای ورزش بگوییم که گوش شنوایی پیدا شود و حداقل بشنود که چه می‌گوییم.
سیدرضا فیض آبادی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: از داستان تلخ و تکراری انتخابات هیات فوتبال استنان تهران یا از معضلات داوری فوتبال، از جولان دلالان در تیم‌های استقلال و پرسپولیس یا از سازمان لیگ کشتی و کسب سهمیمه‌های المپیک و پارالمپیک.

از کجا بگوییم؟

به قول این تبلیغات لوس و بی مزه تلویزیون:

همه شو بگو!

بی مقدمه برویم سر انتخابات هیات فوتبال تهران.

انتخاباتی که همانند یک غده سرطانی برای فوتبال شده و هر روز بیشتر رشد می‌کند و بدنه نحیف فوتبال تهران را ضعیف‌تر می‌کند.

فدراسیون فوتبال پا در یک کفش کرده که باید شیرازی رییس هیات تهران باشد، ولی خانواده بزرگ فوتبال تهران و اداره کل ورزش و جوانان تهران با تکیه بر مستندات قانونی معتقدند که وجود شیرازی از ابتدا در هیات فوتبال تهران غیر قانونی بوده و نباید ایشان رییس هیات می‌شد، اما حالا که قریب به یک دهه است خاندان شیرازی هرکاری در فوتبال تهران می‌کنند و بیش از دوسال از زمان ریاست قانونی آن‌ها سپری شده بازهم دست بردار نیستند و برای فدراسیون فوتبال متاسفیم که نمی‌خواهد تن به قانون بدهد.

اصلاح اساسنامه انتخابات هیات‌های فوتبال غیر قانونی است و به تصویب مجمع نرسیده، اما فدراسیون می‌گوید ما به تصویب هیات رییسه رسانده ایم که تا به تصویب مجمع نرسد قانونی نخواهد بود.

چه حساب و کتابی در کار است که فدراسیون فوتبال اصرار بر نابودی بیشتر فوتبال تهران دارد؟

همه شواهد و همه کارشناسان بار‌ها گواهی داده اند که فوتبالی در تهران نمانده و باید یک دگردیسی در هیات ایجاد شود.

اینجا باید به دو گونه گرایش توجه کنیم. اول رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران که به رغم فشار‌های همه جانبه ایی که به وی وارد می‌شود مقابل بی قانونی و حمایت از قانون ایستاده است.

دوم مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال است که اصرار بر اجرای بی قانونی یا دور زدن قانون دارد.

بنظر می‌رسد تاج می‌خواهد در لفافه قانون یک کار غیر قانونی را انجام دهد، ولی تا گل محمدی هست و سفت و سخت از قانون دفاع می‌کند تاج از دیوار قانون نمی‌تواند بسادگی عبور کند.

از تاج بعید است که اینقدر اصرار دارد مجمع انتخاباتی هیات فوتبال تهران روی مدار بی قانونی به گونه‌ای بچرخد که کماکان شیرازی رییس هیات تهران بماند.

چون مهدی تاج را می‌شناسیم و می‌دانیم وی خودش را فدای افراد ضعیفی مثل شیرازی نمی‌کند و دوست دارد افراد توانمند در هیات‌ها باشند این‌ها را عرض می‌کنیم چرا که حرف مان از سر دلسوزی برای فوتبال پایتخت است که اندازه فوتبال شهر‌های تابعه هم نظم و نظام ندارد.

شیرازی چنان فوتبال تهران را به قهقرا برده که هیچکس سر در نیاورده که مسابقات فوتبال تهران در چه گروه بندی یا سید بندی برگزار می‌شود، چند تا تیم هستند، هر گروه یا دسته چند تا باید سقوط کنند و چندتا صعود، مسابقات رده‌های پایه در بدترین ساعات و زمین‌های ممکن بدون داشتن حداقل‌های امنیتی (به لحاظ ساز و کار تامین امنیت داوران و بازیکنان و مربیان) و مسابقاتی برگزار می‌شود، چرا در طول یک فصل به تعداد تیم‌های دسته برتر یا دسته یک اضافه یا کم می‌شود، معیار‌ها برای ورودیه تیم‌ها در مسابقات چیست، و خیلی مسایل که اگر فرصت داشتید و یک هفته سر مسابقات رده‌های پایه و بزرگسالان حضور پیدا کردید چنان گیج و سرگردان شوید که مثل من سر خود را به در و دیوار بکوبید.

آقای تاج! لطفا به خاطر اعتبار و آبروی خودتان هم که هست اجازه بدهید انتخابات تهران روی روال قانون برگزار شود و مجمع در شرایطی عادلانه بیاید و بهترین گزینه را انتخاب کند.

اگر بزرگان و افراد کاربلد بدانند شرایط برای کاندیدا‌ها عادلانه و برابر است یقینا ثبت نام می‌کنند تا یک فرد خوب و کاردان و کاربلد بیاید فوتبال تهران را از این بدنامی نجات دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار