کد خبر: 980240
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان:
اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: یکی از آشوب گران حوادث آبان ماه که اقدام به آتش زدن خودروی دولتی کرده بود طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسن نیکبخت" اظهار داشت: به دنبال اعتراضات مردمی در خصوص افزایش قیمت بنزین عده ای از اراذل و اوباش و فرصت طلب از این موقعیت سؤاستفاده کرده و با موج سواری بر اعتراضات مردم به ایجاد اغتشاش و نا آرامی در برخی از نقاط شهرستان قلاورجان از جمله شهر قهدریجان کردند.

وی افزود: پس از اینکه مردم به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) خط خود را از خط اشرار جدا کردند، موضوع شناسایی و دستگیری عناصر فرصت طلب و معاند که در معابر و خیابان اقدام به تخریب و آتش زدن اماکن و اموال عمومی کردند در دستور کار ویژه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

سرهنگ نیکبخت گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران و بکارگیری یک سری اقدمات ویژه پلیسی یکی از این عناصر آشوب گر که اقدام به آتش زدن خودروی شهرداری قهدریجان کرده بود شناسایی وبا هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه امنیت، خط قرمز پلس است گفت: ماموران جان برکف پلیس با تمام کسانی که به اموال و اماکن عمومی تعرض کرده و امنیت مردم را به مخاطره انداختند قاطعانه برخورد می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر