کد خبر: 980080
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت:
فریناز تولاییان گفت :اداره توسعه فرهنگ سلامت، همزمان با کمپین جهانی پیشگیری از مصرف بی رویه آنتی بیوتیک در آذرماه، طرح هایی را با هدف اطلاع رسانی و آگاهی در فضای مجازی آماده کرده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این رابطه اظهار نمود : اهمیت حفظ سلامت و درمان افراد برای هر جامعه و دولتی حائز اهمیت است، چرا که اگر جامعه‌ای سالم و تندرست نباشد نیروی مولد نخواهد داشت و جامعه‌ای که نیروی مولد نداشته باشد، جامعه‌ای مستقل نخواهد بود.

فریناز تولاییان ابراز ئاشت :این اداره با هدف پیشگیری و اطلاع رسانی در زمینه سلامت جسم و روان برنامه های زیادی را تدوین کرده است.

وی بیان داشت: در 15 منطقه شهرداری اصفهان و سپاهان شهر خانه سلامت وجود دارد که این خانه ها در جهت بالا بردن سواد سلامت مردم در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه این اداره،  نمایشگاه های سلامت و رویدادهای شهری بسیاری را برگزار کرده است، افزود: همزمان با کمپین جهانی پیشگیری از مصرف بی رویه آنتی بیوتیک در آذرماه،  این اداره نیز اقدام به آموزش مجازی با 6 طرح در این زمینه کرده است.

رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: مصرف بی رویه آنتی بیوتیک در کشور چالشی جدی است چرا که مصرف خودسرانه و بیش از حد آنتی بیوتیک باعث می شود بسیاری از ویروس ها چنان قوی شوند که نسبت به هیچ دارویی واکنش نشان ندهند.

تولاییان تصریح کرد: این فرصت تبلیغات مجازی با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی در زمینه آنتی بیوتیک ها و راه های درمان بیماری ها بدون استفاده از آن ها تا آخر آذرماه انجام می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر