کد خبر: 979991
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
در صورتی که صاحب کسب و کاری هستید که محصولاتی برای ارائه دارد، احتمالا از جعبه محصولات زیادی استفاده می‌کنید. اما آیا تا به حال به تاثیر استفاده از این جعبه‌ها و طرح‌های روی آن‌ها فکر کرده‌اید؟

بدون شک برای مشتری اولین چیزی که بسیار جلب توجه می‌کند، جعبه محصولات شما است. در صورتی که این جعبه طرحی جذاب و گیرا داشته باشد و با محصول شما متناسب باشد و معرف آن باشد، قطعا مشتری به خرید این محصولات شما بیشتر ترغیب خواهد شد. شرکت‌های بزرگی در جهان وجود دارند که بودجه‌های کلانی را صرف یافتن و پیاده‌سازی جعبه محصولات یا کاتالوگ‌ها ارائه شده خود می‌کنند چرا که اهمیت آن‌ها را در جذب مخاطب، بازاریابی و کنارزدن حریفان از عرصه رقابت را به خوبی فهمیده‌اند.

چاپ جعبه محصولات

طراحی و چاپ جعبه محصولات یکی از مواردی است که کیفیت کار شما را بالا می‌برد. حتی بعضی افراد معتقد هستند که حتی یک جعبه محصول خوب، اهمیت بیشتری نسبت به کیفیت خود محصول دارد! اگر محصول باکیفیتی داشته باشید و آن را در بسته‌بندی بدی قرار بدهید، احتمالا محصول شما فروش نخواهد رفت و یا به کسب و کار شما ضربه خواهد زد.

طراحی جعبه نکات فراوانی دارد و باید از دانش آن آگاه باشید. به عنوان مثال سایز جعبه باید طوری باشد که به محصول آسیبی نزد. ماهیت محصول نیز در جنس مواد مصرفی در جعبه تاثیر دارد. بعضی از اجناس را بهتر است در جعبه سخت قرار داد و برای برخی از آن‌ها استفاده از مقوا بهتر است. برخی از اجناس نیز هستند که جعبه آن‌ها فقط باید جنس خاصی داشته باشند. به عنوان مثال برای ساخت جعبه وسایل دارویی باید از مقواهای بهداشتی ایندربرد استفاده کرد و در داخل آن‌ از پوشش سلفون استفاده کرد.

تأثیر جذابیت بسته بندی در رونق کسب و کار را جدی بگیرید!

بودجه اختصاصی شما برای تولید جعبه نیز از مجموعه نکات مهم است. برخی از اجناس مانند مقوای پشت طوسی بسیار ارزان هستند و برای برخی از اجناس باید هزینه بیشتری بپردازید. اگر به این کار وارد نیستید حتما به مراکز معتبر چاپ جعبه محصولات مراجعه کنید.

چاپ کاتالوگ

کاتالوگ یکی از محصولاتی است که نمایانگر خدمت شما است. اگر چه شاید در نگاه اول یک کاتالوگ صرفا یک مجموعه صفحه تبلیغاتی محسوب شود، ولی در اصل چنین نیست و مجموعه‌ای که کاتالوگی برای خود نداشته باشد، ضعف خود در ارائه خدمات را نشان داده است.

تأثیر جذابیت بسته بندی در رونق کسب و کار را جدی بگیرید!

چاپ کاتالوگ نیز یکی از اموری است که نمی‌توان بدون داشتن دانش تخصصی دست به آن زد و نکات زیادی در ایجاد یک کاتالوگ وجود دارد که باید آن‌ها را مد نظر داشت. رنگ مورد استفاده در کاتالوگ باید متناسب با هویت برند شما باشد. بعضی از رنگ‌ها نیز مناسب معرفی یک برند نیستند. سایز و اندازه کاتالوگ یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد. سایز فونت‌های مورد استفاده در کاتالوگ و دسته‌بندی اطلاعات داخل کاتالوگ نیز دو نکته بسیار مهم در این زمینه هستند. ترکیب کاغذ مورد استفاده نیز باید مورد توجه شما باشد چرا که برخی از کاغذها هزینه‌های بالایی روی دست صاحبات کسب و کار می‌گذارد.

علاوه بر این مسائل، از آنجا که کاتالوگ بخش کوچکی از هویت بصری کسب و کار شما محسوب می‌شود، باید توجه داشته باشید که با دیگر محصولات شما تناسب داشته باشد. به عنوان مثال اگر در کاتالوگ شما از یک لوگو یا طرح استفاده شود و اثری از این طرح‌ها در دیگر محصولات شما وجود نداشته باشد، در انتخاب هویت بصری مناسب برای خود دچار مشکل شده‌اید. قبل از طراحی کاتالوگ نیز باید بدانید که با چه طیف از مشتریان در حال ارتباط هستید. هر مشتری نیازمند نوع خاصی از کاتالوگ برای درک خدمات کسب و کار شما است.

جمع‌بندی

در این مطلب نگاهی به بسته‌بندی محصولات مختلف انداختیم و به ابعاد مختلف آن پرداختیم. در صورتی که به دنبال مرکزی معتبر برای انجام این خدمات هستید، مجتمع چاپ و بسته بندی روتاپرینت یکی از چاپخانه‌هایی است که کار چاپ جعبه محصولات و چاپ کاتالوگ‌های شما را با کیفیت بالا انجام می‌دهد. این مجموعه خدمات بسیار متنوعی دارد و می‌توانید از آن‌ها برای کسب و کار خود بهره ببرید و کیفیت کار خود را چند درجه بالاتر ببرید.

در خاطر داشته باشید هزینه‌ای که برای چاپ جعبه محصولات یا کاتالوگ‌های خود انجام می‌دهید، جزو هزینه‌هایی است که در بلندمدت با افزایش فروش به حساب شما برمی‌گردند چرا که ارائه یک بسته‌بندی جذاب یا کاتالوگ گیرا، نشانه احترام شما به مشتریان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار