کد خبر: 979936
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
برگزاری آزمون شایسته سالاری تبریز در شهردار تبریز
عضو شورای شهر تبریز از برگزاری آزمون شایسته سالاری برای نخستین بار در شهرداری تبریز خبر داد.

فریدون بابایی‌اقدم  در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: آزمون شایسته سالاری که برای اولین بار در شهرداری برگزار می‌شود فعالیت مثبتی است که انتظار می‌رود در سایر زمینه‌ها نیز اجرا شود.

وی با قدردانی از فعالیت‌های سازمان سیما منظر و فضای سبز در شهر تبریز گفت: مدیرعامل جدید سازمان با جدییت مسائل و مشکلات فضای سبز را بررسی می‌کند و طرح های اجرا شده در فضای سبز بسیار قابل تقدیر است.

بابایی‌اقدم در ادامه پانسمان درختان، رفع آفت درختان با روشهای مختلف و.. از جمله این اقدامات دانست.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری بابیان اینکه خدمات شهری در زمینه تامین آسفالت با مشکل روبرو است از شهرداری خواست در سال های آینده نسبت به تامین مواد مورد نیاز اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص اینکه ابلاغیه شهرداری تبریز مبنی بر عدم فرستادن کارشناس ارزیابی گفت: این حق مردم است و نمی‌توان آنها را از این حق محروم کرد.

رانندگان استیجاری شهرداری 600 هزار تومان پول بنزین دریافت می‌کنند

کریم صادق‌زاده سخنگوی شورای تبریز در تذکر خود در صحن علنی شورا با اشاره به گرانی بنزین گفت: این گرانی شوک بزرگی به جامعه وارد و موجب نگرانی مردم شد.

وی اضافه کرد: رانندگان استیجاری شهرداری تبریز در این خصوص نگران هستند اما با برگزاری جلسه و تصمیم شهرداری از اول آذر مبلغ ۶۰۰ هزار تومان کمک هزینه مابه‌التفاوت بنزین به حساب رانندگان واریز می‌شود که بنده به عنوان رییس فراکسیون کارگری شورا از شهرداری تبریز تشکر می‌کنم.

صادق زاده ضمن تسلیت فوت دونفر از پاکبانان شهرداری منطقه پنج اعلام کرد بزودی مشکلات پاکبانان و عوامل ایجاد حادثه در فراکسیون کارگری بررسی خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: از شهرداری تبریز بابت ارسال اطلاعات  7 هزار نفر از پرسنل به وزارت کشور برای تبدیل وضعیت تشکر کرد.

 انتقاد از طولانی شدن مدت زمان تصویب شیوه نامه سرمایه‌گذاری

غلامحسین مسعودی‌ریحان دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز در ادامه با اعلام تسلیت در گذشت پاکبانان تبریز گفت: از شهرداری تبریز‌ می‌خواهیم بروز چنین مشکلاتی را آسیب شناسی و از تکرار چینن حوادثی جلوگیری شود تا در کنار تمام مشکلات موجود گرفتاری جدید برای خانواده‌های پاکبانان ایجاد نشود.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه اگر امروز شعار می‌دهیم شهر تبریز شهر پاک در سایه تلاش های پاکبانان عزیز است اضافه کرد: متاسفانه پاکبانان در حوادث از دست می روند.

وی با اعلام اینکه این افراد بسیار برای شهر ارزشمند هستند گفت: باید به پاکبانان ارزش داده شود و به انها گفته شود که قدردان زحمات شما هستیم .

مسعودی‌ریحان با انتقاد از طولانی شدن مدت زمان تصویب شیوه نامه سرمایه گذاری افزود: هرچه سریع تر نسبت به ابلاغ آن اقدام شود.

شکور اکبرنژاد دیگر عضو شورای شهر تبریز ضمن اعلام تسلیت به خانواده پاکبانان فوت شده گفت: آثار تصادفات جاده‌ای و سوانح در استان بالا است که باید فکر اساسی برای آن انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر