کد خبر: 979913
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
توضیحات سخنگوی ستاد طرح حمایت معیشتی در مورد جاماندگان طرح
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی گفت: متقاضیانی که کد رهگیری دریافت نکردند با مراجعه به سایت و وارد کردن کد ملی و شماره حساب یارانه خود، ثبت درخواست کنند.
سرویس اقتصادی جوان آ‌نلاین: حسین میرزایی در گفت و گوی زنده تلویزیونی درباره علت عدم ارسال کد رهگیری برای برخی از متقاضیان، اظهار داشت: تاکنون ۴ میلیون پیامک برای متقاضیان ارسال شده شده است، اما بنا به دلایل مختلف برخی از متقاضیان هنوز پیامکی دریافت نکرده اند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی افزود: در برخی از موارد حتی تا ۵ مرتبه ارسال مجدد پیامک داشتیم، اما بعد از تماس متوجه شدیم که تلفن همراه فرد خاموش است؛ حال برای رفع دغدغه مردم از همین امروز صبح برای افرادی که درخواست خود را در سامانه #۶۳۶۹* ثبت کردند، ولی پیامک حاوی کد رهگیری را دریافت نکردند می‌توانند با وارد کردن کد ملی و شماره حسابی که در سازمانه هدفمندی یارانه‌ها ثبت شده و به این حساب یارانه واریز می‌شود، در سایت hemayat.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: همچنین این مساله کمک حالی برای افراد سالمندی است که توان تهیه سیم کارت به نام خود را ندارند.

میرزایی در مورد کسانی که یارانه نقدی نمیگیرند و مشمول کمک معیشتی نیز نشده اند، اما متقاضی دریافت این کمک هستند، گفت: افرادی که مشمول هر دو حمایت دولت یعنی یارانه نقدی و کمک معیشتی نبودند از اول دی ماه می‌توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ درخواست خود را ثبت کنند؛ البته درباره این موضوع در اطلاعیه‌های بعدی توضیح بیشتری داده خواهد شد.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی تاکید کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد شناسایی حمایت معیشتی فقط متولی کمک معیشتی هستند و موضوع یارانه نقدی و ... در وظایف ما نیست.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
حسینعلی امیراحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
1
باسلام.آقایان که میخواهند رضایت بدهیم حساب بانکی واموال مارا برسی کنند به مااین اجازه رامی دهندحساب بانکی واموال آنها وآقازاده هایشان رابرسی ودرمنظرعموم قراردهیم0
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
1
0
دولت که قرارنیست بسته حماتی بدهد وشفاف سازی هم که نمی کند آیاواقعابه 60میلیون نفراین بسته رادادند؟؟؟ این بهانه های بنی اسراییلی دیگرچیست ؟
عبدالحمید هادیان جزی
|
United States of America
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
1
اینقدر سر به سر مردم نگزارید . اصلا این سایت شما بهیچ وجه من الوجوح باز نمی شود . مدرم مضحکه دست شما نیستند
داریوش احتشامی نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
2
3
سلام
در سامانه سایت
https://hemayat.mcls.gov.ir/public/login
"ثبت درخواست بررسی مجدد بسته حمایتی"
که "بر اساس مصوبه شورای هماهنگی سران سه قوه، وجوه حاصل از افزایش قیمت بنزین به خانوارهای مشمول طرح بسته حمایتی، واریز میشود."
بعد از وارد کردن "شماره ملی سرپرست" و "شماره حساب واریز یارانه" و "کد امنیتی"
پیغام ذیل می آید:
"اطلاعات خانوار شما موجود نیست، جهت ثبت اطلاعات خانوار طی ۳۰ روز آینده اطلاع‌رسانی میشود."
لطفا راهنمایی فرمائید که تا چه موقع باید صبر کرد تا اطلاع رسانی شود، چون بعد از چند روز این پیغام تکرار شده و از مدت انتظار آن کم نمی شود؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
مینویسه {اطلاعات خانوار شما موجود نیست، جهت ثبت اطلاعات خانوار طی ۳۰ روز آینده اطلاع‌رسانی میشود. } چیکار کنم؟
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
0
0
سلام من از اول یارانه نقدی نمیگرفتم وحالا یارانه معیشتی هم نگرفتم در صورتی که به قرآن محتاجم 2فرزنددارم ومستاجر وکارگر بیکارم به کجا باید مراجعه بکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار