کد خبر: 979890
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی با اشاره به تایید صلاحیت ۱۰ کاندیدا برای شرکت در انتخابات ریاست ورزش‌های رزمی گفت: به عنوان مامور وزارت ورزش و جوانان هیچ کاندیدایی در انتخابات ورزش‌های رزمی ندارم و از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهم کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: انتخابات ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی روز سه‌شنبه ۱۲ آذر ساعت ۱۰ صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار خواهد شد. پیش از این حضور سید عباس احمدپناهی، محسن احمدی، عباس علی‌اکبری، یوسف بهتری، علیرضا خسروی، فرهنگ شادنیا، رضا شیرین‌آبادی فراهانی، منصور عبدی و افشین هادی چگینی برای شرکت در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تایید قرار گرفته بود.

شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون در گفتگو با ایسنا از تایید صلاحیت علی غفاری خبر داد و گفت: این احتمال وجود دارد که افراد دیگری نیز به لیست نهایی نامزد‌های انتخابات ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی اضافه شوند. البته این بستگی به تایید صلاحیت آن‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان دارد.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات سالم و عدالت محورانه فراهم کردیم و هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد.

عظیمی در پایان خاطرنشان کرد: همان طور که وزارت ورزش و جوانان برگزاری انتخابات عدالت محورانه سرلوحه کارش است من نیز به عنوان مامور این وزارتخانه از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهم کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار