کد خبر: 979885
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
چاپ دوم کتاب «استاد» خرده‌روایت‌هایی از زندگی شهید هسته‌ای، دکتر مجید شهریاری توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش «جوان» در این کتاب حدود ۲۰۰ خاطره از دوستان، دانشجویان، همکاران، همسر و فرزند شهید مجید شهریاری که همگی از آن استاد شهید درس گرفته‌اند، ذکر گردیده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «تمام آن‌ها که آموخته‌اند، از تعهدش، نکته سنجیش، سخاوت علمیش، پدرانه‌هاش، رفاقتش، اخلاصش، عاشقانه‌هاش، لطافتش، جدیتش، صبر و ایستادگیش و...

که تمام اینها، تنها گوشه‌ای از وجود شهید است. او به راستی تحقق یک مسلمان واقعی بود در یک جسم خیلی عادی. تجلی یک عالمه صفات ناب و متفاوت، همه در کنار هم.

این کتاب نقل روز‌هایی است که شاید دیگر در بین آدم‌ها غریب باشند. نقل فضایی است که در آن، درس‌ها درونی و جزئی از وجود مخاطب او می‌شد، فرقی نمی‌کرد که آن مخاطب شاگرد بود، استاد بود، دوستش، همسرش یا دخترکش، دفتردار یا حتی کارمند ساده آبدارخانه دانشکده. مهم این بود که درس می‌گرفت و آن درس را فراموش نمی‌کرد. این کتاب نقل فضایی ساده و صمیمی است که در آن، سخت‌ترین مسائل علمی روز دنیا، به زیباترین نحو حل می‌شد، با تلاشی پر از انگیزه، توکل، با لبخند و عشق به رشد و بالا رفتن و بالا بردن.» چاپ دوم کتاب «استاد» خرده‌روایت‌هایی از زندگی استاد شهید دکتر مجید شهریاری به قلم فاطمه شایان پویا در قطع رقعی و ۲۳۲ صفحه، همزمان با ایام سالروز شهادت شهید شهریاری و هفته بسیج توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار