کد خبر: 979800
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
رئیس بسیج رسانه استان البرز خبرداد
رئیس بسیج رسانه استان البرز از برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان تا ۱۰ دی ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ابراهیم نوروزی فر، در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر خبرداد و گفت: هدف از برگزاری جشنواره ابوذر، تولید محتوای ارزش‌های انقلابی و تقویت و پرورش روحیه و آرمان‌های اسلامی است.

وی تقویت و خودباوری اصحاب رسانه، بحث مقاومت، دفاع مقدس، مسایل صنفی، بصیرت و دشمن‌شناسی، بسیج و حوزه های اقدام، اقتصاد ملی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را از محورهای اصلی این جشنواره عنوان کرد و گفت: پرداختن به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب نیز بخش ویژه این جشنواره است.

این مسئول با اشاره به اینکه این جشنواره در قالب عکس، یادداشت، گزارش، خبر، فیلم کوتاه، موشن‌گرافی و پوستر برگزار می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان می توانند آثار خود را از ۳۰ آذر ۹۷ تا ۱۰ آذر ۹۸ به دبیرخانه جشنواره ابوذر واقع در چهارراه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر و یا آدرس الکترونیکی Resaneh.alborz@gmail.com ارسال کنند.

نوروزی‌فر با تاکید براینکه محدودیتی در ارسال آثار وجود ندارد، افزود: آثار ارسالی باید سند انتشار داشته باشد و حتما در یکی از رسانه‌های مکتوب، شبکه‌های مجازی، صداو سیما، رادیو یا تلویزیون کار شده باشند.

وی در ادامه به برگزاری دوره‌های سواد رسانه در البرز اشاره کرد وگفت: شرکت در این دوره‌ها برای عموم آزاد بوده و تاکنون ۷۰۰ نفر در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

این مسئول همچنین به برگزاری پویش سواد رسانه در مساجد اشاره کرد و گفت: این پویش در قالب هر مسجد یک خبرنگار اجرایی شده و هدف از برگزاری آن بازتاب گسترده فعالیت مساجد است.

رئیس بسیج رسانه البرز در پایان از انتخابات مجلس سخن به میان آورد و گفت: اصحاب رسانه نقش بسزایی در آگاه سازی مردم دارند و با قلم خود می توانند میزان روشنگری در جامعه را ارتقا دهند و به مردم برای انتخاب افراد شایسته کمک کنند لذا از آنها انتظار داریم تا قلم خود را در راه درست به کار بگیرند تا نمایندگانی اصلح وارد مجلس شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار