کد خبر: 979789
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرج تاکید کرد:
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرج گفت : در حوزه جمع آوری زباله های شهری به ویژه زباله های عفونی آسیب هایی وجود دارد که باید نسبت به جلوگیری از آن اقدام شود.

فریده بزنی بیرانوند در صد و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر کرج با اشاره به آلودگی هوا اظهار داشت: این روزها همه کلانشهرها با معضل آلودگی هوا سر و کار دارند،‌ اعتقاد دارم به منظور جلوگیری از آلودگی هوا باید راهکارهای لازم را پیش بینی کنیم که برگزاری سمینارهای آموزشی می تواند به عنوان یک راهکار نقش مهمی در ریشه یابی و کاهش این معضل ایفا کند.

این عضو شورا نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را نیز در کاهش آلودگی هوا موثر دانست و افزود:‌ تحقق این امر نقش زیادی در کاهش آلودگی هوا خواهد داشت.

بیرانوند در ادامه به دغدغه جمع آوری زباله های عفونی اشاره کرد و گفت:‌ در حوزه جمع آوری زباله های شهری به ویژه زباله های عفونی آسیب هایی وجود دارد که باید نسبت به جلوگیری از آن اقدام شود.

این مسئول اضافه کرد:‌ در حوزه خدمات شهری جمع آوری زباله ها به ویژه پسماندهای عفونی، همچنین رفت و روب،‌ شهرداری را متحمل ضرر کرده و هزینه ها نیز افزایش یافته است که برای جلوگیری از این زیان، لازم است تا متولیان امر جلسه ای برگزار و تدبیری برای این مشکل پیدا کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار