کد خبر: 979777
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور در اردوی تیم ملی گلبال کشورمان با بازیکنان و کادر فنی این تیم دیدار کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: محمد شریعتمداری در آستانه اعزام تیم ملی گلبال به مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه پارالمپیک ضمن دیدار با کادر فنی و بازیکنان این تیم در فضایی گرم و صمیمی با آنان به گفتگو پرداخت.

در این بازدید سرزده که شنبه شب در محل کمیته ملی پارالمپیک صورت گرفت وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن آرزوی موفقیت بر‌ای تیم ملی گلبال کشورمان گفت: همانطور که در دیدار با تیم فوتبال ۵ نفره قبل از اعزام به تایلند برای کسب سهمیه پارالمپیک قول دادم به شما ورزشکاران پر انگیزه هم این قول را می‌دهم که پاداش خوبی برایتان در نظر بگیریم و اگر هم مشکلاتی هست که مربوط به شغل و کار شما می‌شود در صدد مرتفع کردن آن خواهیم بود.
شریعتمداری گفت: از نظر ما شما قهرمان هستید چرا که برای هدفی بزرگ ورزش می‌کنید و به میدان می‌روید و یقینا در صورت صعود به پارالمپیک بیشترین لذت را خود شما می‌برید و باعث غرور و افتخار جامعه خواهید بود.
در این دیدار که ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی و فرزاد حیدری مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی. نیز حضور داشتند محمد مظلومی رییس فدراسیون نابینایان با قدردانی و تشکر از حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در آخرین شب قبل از پرواز به آوردگاه سهمیه پارالمپیک گفت: حقیقتا جناب شریعتمداری با حضورشان در اردوی تیم ملی گلبال انگیزه و روحیه‌ای مضاعف به کل تیم تزریق کردند و از، طرف همه ورزشکاران و کادر فنی قول می‌دهم که با تمام وجود برای کسب سهمیه پار المپیک به میدان برویم و با دست پر برگردیم تا پاسخ خوبی به این همه محبت و حمایت‌های آقای وزیر بدهیم.
تیم ملی گلبال نابینایان بامداد امروز تهران را به مقصد توکیو محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه پارالمپیک ترک کرد.
تیم قهرمان این مسالقات به بازی‌های پارا المپیک راه پیدا می‌کند. با وجود اینکه ژاپن میزبان بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ می‌باشد تیم دوم آسیا هم به پارالمپیک راه خواهد یافت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار