کد خبر: 979726
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
میرحسین موسوی در بیانیه‌ای از به اصطلاح حصر، موضعی اتخاذ کرد که پمپئو، وزیر خارجه امریکا هم چنین موضعی اتخاذ نکرده است. وزیر اطلاعات دقیقاً توضیح دهد که منظور از حصر یعنی چه؟ اگر این حصر اینقدر فایده دارد که رهنورد از اسفند ۱۳۹۶ اصرار دارد که در حصر بماند، معنای آن چیست؟ کروبی اگر از حصر خارج شود یا گم می‌شود یا جوک محافل اصلاح‌طلب می‌شود. واقعاً مفهوم حصر یعنی چه؟ سفر‌های شیک، شب‌نشینی‌ها و... اگر تشخیص این است خب چرا واژه حصر را قلب ماهیت می‌کنید؟

البته بیانیه موسوی مبتنی بر اطلاعات کانالیزه است. او نمایی از روی داستان را می‌داند. لااقل خوب بود اگر فرد محصور قرار است بیانیه بدهد وزارت اطلاعات ابعاد مسئله را برایش باز کند تا شاید از کینه و بغض او بکاهد. باید به او می‌گفتند که امریکایی‌ها رسماً می‌گویند از ۱۸ ماه پیش ابزار لازم را به داخل ایران فرستاده‌اند. به او می‌گفتند آمبولانس در همه جا حرمت دارد، اما در ایران ده‌ها آمبولانس و ۴۰ اورژانس نابود شد. به او می‌گفتند در چند شهر خوزستان جنگ مسلحانه بود و به ۸۰ مقر نظامی و انتظامی با هدف کشته‌سازی حمله شد. به او می‌گفتند هیچ کلیپ یا فیلمی وجود ندارد که هزار نفر در وسط خیابان در اعتراض به گران شدن بنزین شعار دهند و... داستان آیت‌الله مایک را هم برایش تعریف می‌کردند. شاید نفس لوامه به کمکش می‌آمد و صرفاً عقده‌گشایی نمی‌کرد.

به او می‌گفتند منافقین و سلطنت‌طلب‌ها بر بی عرضگی دولت بر آمده از جریان شما سوار شده‌اند و اعتراض مردم را مصادره کرده‌اند. لااقل شما منافقین و سلطنت‌طلب‌ها را مصادره نکنید. وزیر اطلاعات داستان عراق را نیز برایش بگوید شاید در فهم کلان قضایا به ایشان کمک کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
0
نامرد از سال 88 برای همین عقده گشایی ها بکار رفته.....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار