کد خبر: 979708
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰
درگیری مسلحانه دو قاچاقچی معروف در غرب تهران برای تصاحب پاتوق مواد‌فروشان با قتل یکی از آن‌ها پایان یافت.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ساعت‌۲۴ شامگاه پنج‌شنبه هفتم آذر قاضی دشتبان بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۴۰ باغ‌فیض از قتل مرد جوانی حوالی دره فرحزاد با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در محل حادثه که پاتوق مواد‌فروشان مواد‌مخدر است با جسد مرد ۳۵‌ساله‌ای به نام تیمور روبه‌رو شدند که با اصابت گلوله به قتل رسیده بود. بررسی‌های پزشکی قانونی نشان داد تیر از پشت به تیمور شلیک شده و از قلبش بیرون آمده است. مأموران در تحقیقات بعدی دریافتند تیمور که از قاچاقچیان مواد مخدر و معروف به سلطان هروئین غرب تهران است در درگیری با قاچاقچی معروف دیگری به قتل رسیده است. از سوی دیگر مشخص شد وی از مدت‌ها قبل محل حادثه را قرق خود کرده و در آنجا مواد مخدر می‌فروخته و این درگیری مرگبار را یکی از رقبای مواد فروشش به خاطر گرفتن پاتوق رقم زده است.

یکی از شاهدان به مأموران گفت: این مکان از مدت‌ها قبل در قرق تیمور و نوچه‌هایش قرار داشت. او در این مکان معروف به سلطان است و مواد مخدر می‌فروخت. هیچ کسی توان مقابله با او را نداشت، اما از مدتی قبل مرد قاچاقچی معروف دیگری تلاش می‌کرد قسمتی از پاتوق تیمور را در اختیار خود بگیرد، اما تیمور با او مخالفت می‌کرد و به خاطر همین موضوع آن‌ها چند باری با هم درگیری داشتند و گاهی هم نوچه‌هایشان با هم درگیر می‌شدند. وی ادامه داد: چند ساعت قبل قاتل همراه تعدادی از نوچه‌هایش به محل پاتوق آمد و با تیمور و نوچه‌هایش درگیر شد که مأموران کلانتری از راه رسیدند و آن‌ها هم از ترس به درگیری‌شان پایان دادند و فرار کردند. ساعتی مأموران کلانتری در محل بودند وقتی آن‌ها محل را ترک کردند قاتل دوباره همراه نوچه‌هایش به محل آمد و درگیری دوباره‌ای را رقم زد. وقتی درگیری آن‌ها بالا گرفت قاچاقچی معروف با اسلحه، تیری به سوی تیمور شلیک کرد و بعد همگی از محل گریختند. پس از این تیمور خونین روی زمین افتاد و ما هم با پلیس و اورژانس تماس گرفتیم، اما وقتی عوامل اورژانس رسیدند تیمور فوت کرده بود. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران به دستور قاضی دشتبان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار